• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prettige kerstdagen en een blinkend 2012!

Voor dit jaar hebben wij trouwens besloten om onze kerstwens digitaal te versturen. Vorig jaar is naar schatting 15% van onze kerstkaarten niet afgeleverd en Sannd heeft ook niet goed hierop gereageerd. Versturen met PostNL is vanwege het grote volume zeer kostbaar en daarom dit jaar de digitale snelweg gekozen. :ja

Ik vond het vorig jaar inderdaad zeer bijzonder een kaart te krijgen op papier.

past wel 100% bij jullie instelling en bedrijfs concept.

jammer dat het dit jaar niet zo gaat, ik begrijp het volkomen in ieder geval.:-)^

Tot nu toe, tot 3x op rij een persoonlijk kaartje gekregen, en ook altijd ontvangen.

Persoonlijke mening is dat ik dit altijd wel erg waardeerde, fijner dan zo'n digitaal geval,...
Daar voel ik niks bij, en een kaartje kan prima tussen de rest van de kaarten, uitgeprint a4tje niet :-p

Maar voor de Wordfeuders:

Foar iederéén Noflike Kryst en in Bjusterbaarlik nijjier tawinske :-b (mits juist gespeld en correct geschreven :weetniet )

Niet helemaal Jeroen, maar het gaat om het idee natuurlijk:-)^ .

Heb ook vorige jaren ook beide keren mooi op tijd het kaartje ontvangen, uiteraard met waardering, maar ik begrijp ook de keus om daar nu niet voor te kiezen.

Uiteraard voor iedereen ook namens mij veel gezondheid, geluk en goede zaken gewenst in 2012.