• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Preview homepage nieuwe website 2014 editie

Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik ben momenteel zelf ook bezig met het starten van een webwinkel (heb net vandaag hier zo´n webshop-pakket gekocht), dus vind het nu heel interessant om het design van andere webshops te zien. Ik richt me trouwens op heel andere producten die niet in de verste verte met autocleaning te maken hebben, dus geen concurrentie hoor!;)
 
@ Tim: komen er nu bij alle producten de uitgebreide specificaties enzo?
vb: https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Born_to_be_Mild_shampoo_250ml_DJBM250_101037

Vind het stuk met de mengverhoudingen en uitgebreide eigenschappen enorm handig
 
Wheel8;n405810 zei:
Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik ben momenteel zelf ook bezig met het starten van een webwinkel (heb net vandaag hier zo´n webshop-pakket gekocht), dus vind het nu heel interessant om het design van andere webshops te zien. Ik richt me trouwens op heel andere producten die niet in de verste verte met autocleaning te maken hebben, dus geen concurrentie hoor!;)
;) Wij maken alleen alles zelf en dus op maat. :D
 
Goed bezig!
Ziet er een stuk frisser uit. Ik zeg DOEN!

Ook puntjes aanbrengen ter verbetering: Ik zie nog veel 'wit'. In de demo-tube zie ik een zeer lange menubalk 'Producten' & 'Filteren' waaronder veel witte ruimte is. Hierdoor is een kwart of meer niet informatief. Met als gevolg minder overzicht en meer scrollen. Functionele kracht van de huidige website is de grote hoeveelheid overzichtelijke info/producten op een pagina.
Wellicht ook de gigantische 'poll' op de main page iets kleiner maken. Wel leuk... maar neemt veel ruimte in beslag en focussed veel aandacht... dus moet ook goed bijjgehouden worden met recente polls.

Hoe dan ook, dit ontwerp ziet er ERG goed uit.
 
De linkerkant is bedoeld voor primaire menu's, maar die zijn soms niet langer dan nodig. Daaronder houd je dan lege ruimte over. Dat blijft altijd een lastige afweging, want moet je dat perse gaan vullen? Zo ja met wat? Zodra je afwijkt van je kolommenstructuur, vul je wellicht meer, maar wordt het ook allemaal vol en onoverzichtelijk.

Als het goed is, kunnen we straks meer kwijt op 1 pagina dan nu het geval is. Teveel is ook niet goed, want we hebben gemerkt dat het dan teveel zoeken wordt.

De Poll is ook een modulair blok, als je die kleiner doet, past het niet meer als blok bij de rest en is het niet meer in balans. Daarbij is de homepage meer een kleine portal en we kunnen wisselen van contentblokken als we dat zouden willen.