Snap ik, maar het is nou eenmaal niet anders. Daarnaast vind ik de reinigende kracht zelf een stuk belangrijker dan het al dan niet LSP-veilig zijn, om meerdere redenen.
1. Onze auto(s) staan geheel of gedeeltelijk in coatings, dus dan maakt het niet zoveel uit, al moet je geen extreem zure of alkalische producten gaan gebruiken.
2. Zelfs al zou ik een auto hebben die gewaxt is, dan nog zou ik gaan voor de reinigende kracht, omdat het voorkomen van swirls en krassen hoger op mijn prioriteitenlijstje staat dan het beschermen van de wax. Dan strip ik liever de wax met een prewash om te zorgen dat ik zo veilig mogelijk was, waarna ik iets als Bathe+/Cure/o.i.d. gebruik om de boel weer een beetje te beschermen, dan dat ik de wax bescherm door een LSP-veilige prewash te gebruiken om vervolgens krassen te veroorzakken tijdens het krassen (been there, done that).
1. Onze auto(s) staan geheel of gedeeltelijk in coatings, dus dan maakt het niet zoveel uit, al moet je geen extreem zure of alkalische producten gaan gebruiken.
2. Zelfs al zou ik een auto hebben die gewaxt is, dan nog zou ik gaan voor de reinigende kracht, omdat het voorkomen van swirls en krassen hoger op mijn prioriteitenlijstje staat dan het beschermen van de wax. Dan strip ik liever de wax met een prewash om te zorgen dat ik zo veilig mogelijk was, waarna ik iets als Bathe+/Cure/o.i.d. gebruik om de boel weer een beetje te beschermen, dan dat ik de wax bescherm door een LSP-veilige prewash te gebruiken om vervolgens krassen te veroorzakken tijdens het krassen (been there, done that).