• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Priscilla stelt zich voor

priscilla88

Detailing trainee
17 sep 2015
13
35
36
Eersel
Ben van 1988 (28jr) uit Vessem bij Eindhoven
Echte auto gek kan ik wel toegeven haha
Heb een VW Golf 5 GTI Wit 2008, mat zwarte velgen, hoogglans zwart dak/spiegelkappen

Ik heb zo'n jaar geleden carclean gevonden en Gyeon bath&wetcoat pakketje besteld en vanaf dat moment nogal verslaafd:D

Ik heb nu inmiddels thuis een poetsruimte (verwarmd) van 70 vierkante meter

Me spulletjes

Prof karcher HDS 7/16c koud/heet water met foam adapter

Fakir 9800s

Rupes bf 21 mark1
Rupes polijst middelen
Rupes mfdoeken
Rupes inspection spray

Gyeon:
Prime
Rim
Trim
Bath
Bath+
Wetcoat
Iron
Prep
Foam
Leather Coat
Fabric
Tar
Cure
Anti fog

Gyeon mf doeken:
Slikdryers
Baldwipe
Waffle (glas)
Soft dryer
Suede doekjes/applicators

Monello:
Snow Foam
Mezzo
Voleco
Finale
Tappeto duo knee
Clay
Perfetto als clay lube

Monello MF doeken:
Peluche verde
Piccolo Nero
Peluche Bianco
Vetro Bianco (glas)
Senza Bordi

Scholl:
S3
S30
Interior shine

Soft99:
Fusso White
Fusso Dark
Authentic Pure Carnauba
Metal Polish
Fusso boost spray

Dodo Juice;
Blue Velvet
Light Fantasic
Mentol Clear Glass

Poorboys:
Trim gel

Meguar's:
Prof All Propose Cleaner
Tire gel

Auto Finesse
Glisten spray
Citrus power bug and grime
Metal Polish
Tar Remover

Scratch Shield Emmers Wash & Rinse

Wat spulletjes van CG jammer genoeg niet te koop bij carclean:weary_face:

Nog een 15a20 borsels en kwastjes
3 verschillende cones voor uitlaten

Hopelijk heb ik nu alles opgenoemd:p

Wil nu nog een Rupes mini 75 of een 12 maar wat is het slimste in samenwerking met de 21?

Laatst bewerkt:
Welkom op het Forum! :P

Zow... Ok dan! Wat een spullen en dan ook nog effe een werkruimte van 70 vierkante meter... *Kwijl...

Wil nu nog een Rupes mini 75 of een 12 maar wat is het slimste in samenwerking met de 21?

Je hebt nu en BF21. Dan zal je vast en zeker gemerkt hebben dat je niet altijd alles even lekker kan raken. (Tenzij je een kleinere plate hebt, dan zal het misschien meevallen) Ikzelf heb alleen maar een DAP900 V3 en een BF21 (MarkII). Hier kan ik mij prima mee redden doordat ik tot op heden met de BF21 het grootste gedeelte kan doen en de lastigere stukkies met de DAP (+eventueel de kleine plate)

Als jij jezelf met de BF21 simpelweg goed kan redden, zou een Mini misschien wel een fijne aanvulling zijn voor de kleinere panelen/werkjes?
Ligt er ook maar net aan wat je nu fijn vind of fijn denkt te vinden. :P

Greetz

• Leuk
Reacties: priscilla88
Welkom op het Forum! :p

Zow... Ok dan! Wat een spullen en dan ook nog effe een werkruimte van 70 vierkante meter... *Kwijl...

Je hebt nu en BF21. Dan zal je vast en zeker gemerkt hebben dat je niet altijd alles even lekker kan raken. (Tenzij je een kleinere plate hebt, dan zal het misschien meevallen) Ikzelf heb alleen maar een DAP900 V3 en een BF21 (MarkII). Hier kan ik mij prima mee redden doordat ik tot op heden met de BF21 het grootste gedeelte kan doen en de lastigere stukkies met de DAP (+eventueel de kleine plate)

Als jij jezelf met de BF21 simpelweg goed kan redden, zou een Mini misschien wel een fijne aanvulling zijn voor de kleinere panelen/werkjes?
Ligt er ook maar net aan wat je nu fijn vind of fijn denkt te vinden. :p

Greetz
Bedankt voor je reactie, ben erg blij met poetshokkie:p

Zit zelf te denken aan de mini 75 is al tijdje in de aanbieding hier bij cc met 8 pads, collega heeft een dap900 mss eens keertje proberen
En alsss ik de loterij zou winnen een rupes nano ibird:p

Welkom Priscilla, lekker bezig zo te lezen!
Er zullen er genoeg zijn hier (ook ik) die jaloers zijn op je "poetshokkie" :)
Met zoveel spullen en 1 auto denk ik dat je ook voor klanten auto's doet?
Iig veel plezier hier op het forum.

Welkom hier, dat is al een beste lijst met producten die je daar hebt, en een verwarmde ruimte om te detailen is ideaal:) Heb je ook wat foto's van je auto? Wat ik zo lees zal het vast een dikke bak zijn om te zien;)

Welkom! Inderdaad een erg mooie collectie en als ik het zo lees een prachtige ruimte en auto!
Veel plezier hier en we zien graag je verslagen en foto's voorbij komen! Ook van je auto en ruimte...

• Leuk
Reacties: priscilla88