• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleem DAP900: 'vastzetknop' stuk

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
4.459
193
Utrecht
Dag allen,

De titel is wellicht wat cryptisch, maar ik kon niks beters bedenken.

Het probleem is dus dat de knop aan de zijkant waarmee je de machine vast kan zetten op 'aan', stuk is. Hij komt niet meer helemaal omhoog, en hij doet zijn functie ook eigenlijk helemaal niet meer.

Is dit een veel voorkomend probleem dat gemakkelijk te verhelpen is? Ik heb de machine van de zomer al een keer opengemaakt en gerepareerd vanwege kabelbreuk, maar dit krijg ik niet verholpen.

Heeft iemand misschien een stappenplan hoe ik dit aan kan pakken of andere suggesties?

Jan

De vergrendeling is niet heel complex
Ik verwacht dat die gewoon afgesleten is
Herstellen lijkt mij dan wat lastig
Heb je dus een nieuw onderdeel nodig

Dus mail naar CCHQ

• Leuk
Reacties: Soepergrover
Hey Jansen,

Ik heb dit probleem, net als de kabelbreuk, ook al eens gehad. CC heeft hem zonder enige moeite gerepareerd. Snel en netjes, zoals altijd.

Ik heb momenteel een ander probleem dat tot op heden (nog?) niet erger wordt; Alle standen onder 3, daar maakt de machine bijna geen toeren. Alsof hij maar een beetje stroom krijgt. Vanaf stand 3 werkt hij weer wel.
Overigens lijkt het alsof de roterende beweging héél makkelijk tegen te houden is, makkelijker als vóór dit probleem.

Heb jij, of iemand anders, dit wel eens gehad?

@JohnnyCage - Bedankt voor je reactie.

Ik heb geen idee. Ik heb de machine sinds mei/juni 2015 en al eerder wat problemen gehad en toenmalig bleek bij reparatie door CC dat het een kabelbreuk betrof. Momenteel lijk ik dezelfde problemen te hebben, het inhouden van de eerste paar standen daar buiten gelaten.

Ik ben al bezig een e-mail op te stellen voor CC.

Greetz

Ik heb vandaag een nieuwe schakelaar bij mijn bestelling gekregen, dus ik zal binnenkort eens kijken of ik de boel kan fiksen.

• Leuk
Reacties: Cordoba
Probleem is inmiddels verholpen. Ik heb zojuist de schakelaar vervangen en nu werkt alles weer zoals het hoort.

Inmiddels heb ik de DAP weer mogen ontvangen na een vlotte reparatie bij CC.

E-mail contact en telefonisch contact along the way en momenteel is de DAP weer als nieuw! Wat vervangen kon worden, is vervangen.
En bij ontvangst ook nog een leuk presentje erbij...

Kan zometeen weer verder met de Porsche, helemaal blij hiero!

Wat een service van CarClean, met dank aan Dennis.

Thanx

• Leuk
Reacties: Kees-sw