• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

probleem met de pro klei van meguiars

fozzy444

Detailing trainee
5 mei 2010
28
47
hoi,

even een vraagje dit weekend heb ik de pro klei (de rode) van mag gebruikt samen met dodo juice born slippy, in het begin de perfecte combo maar na enige tijd kleien brokkelde de klei af en bleef er op de wagen liggen!!!!
Weet iemand hoe dit komt? Zou het aan de dodo juice kunnen liggen (hopelijk niet want het is echt super spul!!!)

grtz en alvast bedankt voor de hulp

Ja de Dodo Juice Born Slippy reageert op bepaalde kleien, of beter gezegd de klei reageert met de Born Slippy, hierdoor gaat hij brokkelen en is deze niet meer bruikbaar. Best dat je Meguiars Last Touch gebruikt in combinatie met de Meguiars klei

De Dodo Juice klei, of poly clay. Er zijn er verschillende soorten maar ik ben niet zeker van elke soort.

supernatural is een hele fijne klei, en niet duur!

maar.. waarom rode clay? zit er zoveel rommel op?
de rode meguiars clay is toch wel 1 uit het rijtje: aggresief

Ik gebruik zelf ook het liefst de Dodo SN clay :love

Bij de rode Meguairs heb je vrijwel altijd last van marring, met SN clay weer niet

aron225 zei:
supernatural is een hele fijne klei, en niet duur!

maar.. waarom rode clay? zit er zoveel rommel op?
de rode Meguiar's clay is toch wel 1 uit het rijtje: aggresief

Heb deze gekocht om oudere auto's te behandelen die zwaar vervuild zijn!

Ik heb vandaag het zelfde probleem ervaren! Nou vraag ik me wel af welke klei ik het beste ism de born slippy van dodo juice kan gebruiken! Want dit gleimiddel werkt wel als een gek :ja