• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

probleem met velgen

vinsarde

Detailing rookie
6 jan 2014
8
0
conv_1567.webp
conv_1568.webp
Sinds kort zien mijn velgen er totaal niet meer uit.
ik heb alles geprobeerd wat ik kon om dit eraf tw krijgen maar niets helpt.
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?

Wat is dat! Geen ingetrokken remstof? Heb je al Monello Non Ferro geprobeerd? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Gyeon TarX of Iron al eens geprobeerd? Is de lak eraf... dan kom je ze aan het spuiten vrees ik.

Ziet er wel iets erger uit dan remstof.
Moeilijk beoordelen vanaf de foto, maar ik heb het vermoeden dat er wellicht ook corrosie onder de blanke lak zit...

Lijkt op dit, (even inzoemen) maar dan 100X zo erg. Is gewoon remstof wat ingevreten is in het blanke metaal. Dus moeilijker te verwijderen. Iron X en Tar X helpt uiteraard als voor behandeling.
16b8725cc779753131ec14645594a1ca.webp
Hier al ligt gepolijst. Zo kan je het dus weg krijgen BTW. En zo kan het worden. Kan je vertellen, erg veel werk. Als je het met het handje gaat doen. Een Cone werkt goed hiervoor.
b534dba5460ecf3dd9979fa9d5290151.webp