Ik heb sinds 2 maanden de Gloria FM 10 en sinds dien 4 keer gebruikt, ik heb echter na de eerste keer nooit meer normaal mijn auto kunnen foamen.
Ik heb echt geen idee wat ik verkeerd doe maar er komt gewoon op geen enkele manier een goeie straal uit de foamgun, hij sputtert de foam eruit. Op de filmpjes hieronder kunnen jullie zien wat er gebeurd.
Wat heb ik al gedaan:
1. Verschillende filtjes gebruikt (2/3 en 4)
2. Het spuitstuk wat losser en vasten gedraaid om te zien of dit verschil maakte
3. Op verschillende druk geprobeerd te spuiten, paar keer pompen of juist heel veel pompen
4. Op verschillende manieren vastgehouden (recht, schuin)
5. Verschillende shampoos en verhoudingen (altijd op 1 liter)
- 10ml BTBM
- 8ml BTBM
- 8ml Mothers shampoo
- 10ml Mothers shampoo
Ik ben bang dat mijn foamgun stuk is ofzo.
Is er iemand met soortgelijke verschijnselen? Of is er iemand die enig idee heeft wat ik verkeerd doe?
Ik heb echt geen idee wat ik verkeerd doe maar er komt gewoon op geen enkele manier een goeie straal uit de foamgun, hij sputtert de foam eruit. Op de filmpjes hieronder kunnen jullie zien wat er gebeurd.
Wat heb ik al gedaan:
1. Verschillende filtjes gebruikt (2/3 en 4)
2. Het spuitstuk wat losser en vasten gedraaid om te zien of dit verschil maakte
3. Op verschillende druk geprobeerd te spuiten, paar keer pompen of juist heel veel pompen
4. Op verschillende manieren vastgehouden (recht, schuin)
5. Verschillende shampoos en verhoudingen (altijd op 1 liter)
- 10ml BTBM
- 8ml BTBM
- 8ml Mothers shampoo
- 10ml Mothers shampoo
Ik ben bang dat mijn foamgun stuk is ofzo.
Is er iemand met soortgelijke verschijnselen? Of is er iemand die enig idee heeft wat ik verkeerd doe?