• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

problemen met interieur producten.

michelv.

Detailing addict
1 jun 2009
769
65
In mijn Daffie heb ik al diverse interieur beschermingsmiddelen gebruikt, Pb Natural look, 303 aerospace protectant, en de Valet pro Talos protectant maar met alle 3 heb ik problemen dat als er water op komt dat het eraf gaat. Is wel te zien op de foto's, best lastig met regen je deurpanelen en dashboard droog houden}:)w
Heb het op mijn deurpanelen en op mijn dashboard wat uit verschillend materiaal bestaat en op allebei het zelfde resultaat. Maak het schoon met een APC oplossing en daarna gebruik ik een Mf pad om het aan te brengen, daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Nu dus op zoek naar een ander goedje wat ik gebruiken kan en waar een beetje water geen invloed op heeft, terwijl er in de product omschrijving van de Talos toch staat dat het waterbestendig is:|~* nou ja, niet dus.

Foto-WLS3FAN7-D.webp

Foto-PQC7G6NF-D.webp

Delen reinigen met APC 4:1, goed na reinigen met water en dan Auto Finesse Revive.
Ben erg te spreken over dit product.
Hebeen heel arsenaal aan producten meer de Revive is in mijn ogen een blijvertje.

Zeker wel.....
Is echt een geweldig product voor zowel in- als exterieur.
Heb echt heel veel producten geprobeerd en was telkens net niet tevreden met het resultaat.

De Autofinesse Rivive besteld en opgebracht, en van de week met de regen nog geen regensporen op mijn deurpanelen gezien:cool