• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

producten in een afgesloten box bewaren?

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
Ik ben zo langzamerhand mijn poetsspullen aan het inrichten. Nu ben ik van plan om 2 of 3 boxen te kopen waar ik mijn spullen en pads/machine in kan doen.

Alleen reden jullie aan om afgesloten boxen te nemen of onafgesloten boxen? voordeel met afgesloten en kan geen vuil of stof bij lijkt me, maar misschien dat vochtige producten kunnen gaan schimmelen?

Vochtige producten zoals doeken en pads gewoon goed laten drogen en deze daarna en bij voorkeur in een afgesloten box opbergen.

Al mijn detailspullen (behalve HD tuinslang) staan hier in de kelder. Doeken en pads in afgesloten bakken. Nooit last van vocht e.d. Alle andere zaken als flessen en potjes in een Dodo Juice detailingbag. Kan prima.

Gewoon die semi transparate opbergboxen met deksel halen bij de Blokker, Action, Ikea enz.
En wat betreft schimmel, 100% luchtdicht zijn ze nooit. Desnoods boor je met een speedboor wat gaatjes in de kisten, kan het ook luchten.

Ik heb al mijn producten in Festool systainers zitten, kost een berg centen, maar dan heb je ook wat.

1 koffer met nette doeken
1 koffer met 'vieze klusjes' doeken
1 koffer met sprayflessen
1 koffer met machinepads
1 koffer met handpads
1 koffer met accessoires zoals backingplates, tape, borstels, kwasten enz.
1 koffer met polijstmiddelen
1 koffer met machines
1 koffer met wasmitts en droog doeken
1 koffer met waxen/sealants

:-"

dan neem ik gewoon afgesloten boxen. Daar kan ik mooi de black hole, iron-x ed in opbergen. Dan laat ik de doeken en pads goed drogen en dan kan het ook gewoon in boxen. heb ik alles mooi bij elkaar.

thnx!