• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten kunnen toevoegen aan forumpost

Giltix

Detailing chief
9 okt 2017
311
75
25
Limburg
Hoi allemaal,

Gezien dit een detailform is en dit nou eenmaal samen gaat met het gebruik van een of meerdere producten, viel me op dat ik vaak 2 tabbladen heb openstaan als ik wil weten wat een desbetreffend product is. Mij is opgevallen dat sommige producten/merknamen wel een link krijgen naar de webshop maar dit is bij lang niet alle producten het geval.

Daarom wilde ik een suggestie maken, om in het forum een functionaliteit te maken die toestaat dat producten in de webshop uit een lijst opgezocht kunnen worden en die aan de post gebonden kunnen worden/worden toegevoegd. Zo kan ik als lezer direct op het product klikken die me dan naar de productpagina van carclean brengt en op het forum zelf een foto zien met eventueel de verkoopprijs. Zo ben ik in een oogopslag goed geïnformeerd en weet ik welke producten de post precies over gaat. Zo kunnen ook minder verwarringen ontstaan en kunnen vragen zoals 'welk product bedoel je precies' worden vermeden.

Ik hoor graag de haalbaarheid van mijn voorstel en de meningen van andere forumgebruikers.
 
Het is te maken, maar niet heel makkelijk. Maar ik ben het ermee eens hoor.

Wij kunnen nu bepaalde sleutelwoorden matchen en daar een link van maken. Dat hebben wij laten maken en hebben we nu enige tijd als test draaien.
 
Dat is me inderdaad opgevallen. Echter is het helaas zo, dat als er een spelfout wordt gemaakt (van welke aard dan ook), het algoritme het niet herkent als zijnde sleutelwoord. Daarnaast is het voor zover ik heb gemerkt ook enkel bij de bekendste producten, en dat is juist waar ik de sleutelwoordondersteuning 'niet' nodig heb. Maargoed, ik volg de ontwikkelingen even, maar wilde in ieder geval graag deze suggestie maken.
 
Het zou wel makkelijk zijn, maar effe een nieuw tabblad openen om wat op te zoeken hoort er ook wel bij, vind ik. :p En kost je luttele seconden.

Als je een product niet kent van naam, dan zou je op de link kunnen drukken om te kijken wat het is. Vervolgens zal je waarschijnlijk toch nog (moeten) gaan verdiepen in hoe je het gebruikt, wil je reviews of alternatieven lezen op het forum of simpelweg er dieper in duiken.

Maja... Voor de snelle Q&A waarbij men snel op links kan drukken en meteen het product in de winkelwagen kan gooien zonder verder ergens bij na te denken zal het wel een uitkomst zijn. ;)