• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ford Ranger wildtrak welke producten om het interieur mooi te houden?

Ranger

Detailing rookie
19 jul 2020
9
15
Hoi allemaal,
Ik ben hier nieuw en in blijde verwachting van mijn nieuwe auto, Ford Ranger Wildtrak.
Ik ben ook volledig nieuw in het hele "auto netjes houden" gebeuren :blush:

Mijn vorige auto's werden wel regelmatig gestofzuigd en gewassen maar echt heel basic. Nu wil echter graag net dat beetje verder gaan om de Ford netjes te houden.
Maar ben echt opzoek naar simpel... maar wel goed.

Ik heb best al veel topics hier gelezen maar de keuze voor goede producten lijkt hierdoor enkel moeilijker te worden, heb al tig keren mijn boodschappenlijstje aangepast...ik zie dus eigenlijk door de bomen het bos niet meer.

Ik dacht aan Nanolex interior cleaner maar is dit wel geschikt?
De Wildtrak heeft zowel simili leer (kunstleer dus) als geweven stof op de zetels daar waar de zetels gevoelig zijn aan slijtage. Ook het dashboard heeft simili en kunststof als chroom delen...
Voor de ramen dacht ik aan Premium windshield cleaner met Rain repellent.

Ik weet dus echt niet welk product(en) te kiezen zonder straks een hele kast vol potjes en flesjes te hebben staan.

Ga ook een topic plaatsen voor het exterieur. Hier het zelfde probleem, heb wel producten op t oog maar geen idee of ik hiermee een goede keuze maak.

Groetjes!
 
Voor het interieur vind ik zelf de kenotek interior cleaner beter werken dan die van nanolex (zie jouw andere topic voor een uitgebreidere reactie).