• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

3 actions gezien deze week. Geen doeken helaas. Waar liggen ze normaal, bij de schoonmaakproducten of bij de autoproducte ? Wel veel andere rotzooi die ik eigenlijk niet nodig had meegenomen. :tired_face:
Die liggen bij de autoproducten als ze op voorraad zijn. Een paar keer op een jaar komen die binnen. Dan koop ik er steeds 3. Dubbel en dik zijn geld waard, want ik heb nog steeds de eerste die ik ooit gekocht heb in gebruik. Dus dat zegt wel iets van de prijs/kwaliteit.
 
tldr:
Combinatieproducten voor de voorruit zijn niet ideaal, en action verkoopt sporadisch dezelfde doeken als veel andere merken. :joy:

Nu heb ik de glasdoeken van ddj, die gaan ook al enorm lang mee
 
Vandaag mijn Monello Lancia 1.0 met fles laten kletteren, de lans zelf is nog prima uiteraard, maar de fles heeft een meervoudige nekbreuk opgelopen en heeft een eervol enkeltje PMD gekregen. Wanneer komen de losse flessen weer op voorraad? Of heeft iemand een andere, tijdelijke oplossing :)?
 
@Micha D. - Onder de 1.0 passen, dacht ik te herinneren, een scala aan andere flessen. Volgens mij heb ik wel vaker de normale Monello-flessen eronder gehangen. Ik dacht ook dat de standaard PET-fles er ook onder kon?

Niet ideaal, maar voor nu...
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
Zelfs een whisky fles past.

FB_IMG_1703933000340.jpg


FB_IMG_1703933008817.jpg


FB_IMG_1703933011300.jpg


FB_IMG_1703933015481.jpg
 
Ik hoop echt dat de Bilt Hamber Trace Less in de webshop komt. Is er al nieuws over? Als de bestel aantallen groot zijn misschien group buy organiseren?
 
Anders heb ik nog wel een fles voor Lancia 1.0 liggen.. gebruik zelf toch altijd de Dr Dirt bottle.
 
Ik hoop echt dat de Bilt Hamber Trace Less in de webshop komt. Is er al nieuws over? Als de bestel aantallen groot zijn misschien group buy organiseren?
Ik ga er inmiddels wel vanuit dat wanneer het team van carclean de volgende Bilt-Hamber bestelling plaatst en de Trace Less leverbaar is, deze meebesteld zal worden. Een Groupbuy heb ik geen interesse in. Zelf bestellen in een groupbuy betekent ook wachten vanuit de UK. Invoer en btw betalen. Geen inkoopvoordeel zoals Carclean dat heeft. Herverdelen van de producten wanneer deze eenmaal in Nederland zijn met bijbehorende verzendkosten. Het wordt een aardig prijzig flesje touch less vrees ik.
 
  • Leuk
Reactions: Morpheus02007
Same here. Ik denk niet dat het nog heel lang zal duren. Artikelen van Bilt Hamber verkopen denk ik wel goed, maar ik dacht gehoord te hebben dat ze wel steeds in grote volumes moeten bestellen bij Bilt-Hamber.

Ik zou graag de stock van bidons Surfex-HD, Touch-Less en Autofoam eens zien bij CarClean. Moet toch nogal wat zijn.
 
Gewoon rustig afwachten, de spulletjes komen vanzelf wel. En als je niks meer hebt is het een goed excuus om andere dingetjes te testen toch?
Het is niet alsof je een maand of twee niet je ruit kan wassen en ineens je huidige glasreiniger niet meer voldoet.
In het aller ergste geval kan je je ipa ook gewoon gebruiken :joy:
 
  • Leuk
Reactions: Morpheus02007
Vandaag mijn Monello Lancia 1.0 met fles laten kletteren, de lans zelf is nog prima uiteraard, maar de fles heeft een meervoudige nekbreuk opgelopen en heeft een eervol enkeltje PMD gekregen. Wanneer komen de losse flessen weer op voorraad? Of heeft iemand een andere, tijdelijke oplossing :)?
We hebben denk ik nog wel een oude HDPE fles liggen voor je. Mail ons even als je die ook goed vindt.
 
Nieuw van Collinite.

Built from Insulator Wax technology, this super slick Topper/Maintainer combines high gloss shine and durable hydrophobics in a fast and easy sprayable application.

Fast & easy to use, Insulator Speed Wax combines high gloss carnauba shine with Collinite’s legendary polymer durability. Creates a super slick, protective barrier that weather guards for months against contaminants. Can be used as both a gloss booster/protection topper after a Collinite wax coating (No. 845, No. 476s or No. 915), or as a stand-alone wax-sealant protectant. Safe on all exterior painted surfaces and trim. Not for use on rubber or glass.

Available in 16 fl oz
Average Spread/Coverage: 600-1,000 sq ft.



S-845-SPEED-LOWRES-WEB (1).png


EMAIL-32 (1).png


EMAIL2 (1).png



Ben benieuwd of die ook deze kant op komt.
 
Laatst bewerkt: