• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Project [Golf gaat iets veranderen]

stimpy68 zei:
Dat zou ik jammer vinden..... :-"

Ja ik ook....
Zo'n auto....en dan geen voorschermen.......dat ziet er niet uit man.....


:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
stimpy68 zei:
Dat zou ik jammer vinden..... :-"

Je ziet het niet als je de deur gewoon open doet hoor ;)
Maar zit nog wel tegen de prijs aan te hikken hoor...:confused: kost genoeg nl.

Wat vind je van de rest van de mod's dan?? :)

@ EHA: rofl rofl rofl
Hoe bedenk je het :D
 
De rest van de mod's zijn okay, het wordt dan met die deuren een "foute" golf in mijn ogen.. zal wel aan mijn leeftijd liggen :D
 
Achterlichten staan 'm strak!

MBT de 'lambo doors' sluit ik me aan bij Adrie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lambo-Doors horen alleen op de Lambo's (vraag me af, waarom ik al heel de dag in een italiaans sfeertje zit eigenlijk) :weetniet

Voor de rest op geen enkele andere auto, en voor deze keer zelfs niet voor op een GOLF! :roll
 
stimpy68 zei:
De rest van de mod's zijn okay, het wordt dan met die deuren een "foute" golf in mijn ogen.. zal wel aan mijn leeftijd liggen :D

Nou dan ben ik zeker ook al een ouwe zak.
Ik ben er nl. ook niet gek op....

Als je Lambo deuren wilt, moet je ze laten zoals ze zijn.
( denk daar maar ff over na :D )
 
Net zoals LEXUS achterlichten... de naam zegt het al "LEXUS" !!! Daar horen ze op en staan ze het mooist. :ja Zelfde als mensen een Golf een Audi A3 voorkant geven met grill en al.... steek dat geld voor die verbouwing lekker in de aanschaf van een audi.... :-" Zo krijg je een auto met identiteitscrisis. :D
 
Haha wat een leuke reacties allemaal ;)

Leuk dat ik het ook al had verwacht :D

nee hoor mensen ik ga ze echt niet plaatsen.... was meer om te kijken of jullie er net zo over dachten als ikzelf.
Is alleen wel makkelijk voor het detailen.. :)

Denk wel dat ik weet welke velgen het worden.
Met een getrokken band erom, en LAAG ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er leuk uit, nog een kleine tip, de achterwisser plat leggen ziet ook strakker uit, kwestie van het motortje even draaien meen ik.
 
Genoeg werk aan de winkel, Sjoerd!

Om even aan te sluiten: Lambo deuren horen inderdaad in een Lambo, blij dat je daar niet aan begint... :) Gelukkig zijn de veranderingen die je wilt aanbrengen wel subtiel genoeg om je bolide niet "fout" te maken. De achterlichten kan ik redelijk waarderen, ze zijn gelukkig niet "pimpy"... ;) Persoonlijk vind ik nog altijd de originele GTI-achterlichten het mooist (smoke), maar dit is een waardig alternatief.
Gaat de wagen alleen in zijn totaliteit er straks niet sneller uitzien dan ie is ondanks een eventuele grotere turbo? Of geeft 'm dat de benodigde Pk's en Nm's om echt snel te worden?

Anyways, ik blijf je wel in de gaten houden en vind het nog steeds jammer dat jouw huidige velgjes niet onder mijn GTI passen, ik had graag een bod gedaan... :D

Grtz
Frank
 
Haha nee dank je ( lambo deuren...)

Mijn "oude" gti achterlichten vond ik een beetje saai aan het vinden... ;)
Over die pk's: denk dat het wel redelijk meevalt, zal met verstuivers andere turbo chip op maat met een complete freeflow RVS uitlaat ongeveer op 175/180 pk uitkomen :)

Die velgen zijn natuurlijk wel pas te krijgen :D
 
Zo komt het er ongeveer!! uit te zien dus wel met stootstrips en de standaard bumpers en de achterlichten nog normaal. ;) en andere velgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat betreft de LSD deuren.
Weet niet of je vaak in een parkeer garage staat?
Zo ja zou ik eerst ffies kijken of je de ruimte wel hebt om de deur omhoog te gooien ;)

Je bent niet de eerste die zijn deuren aan barrels helpt :p
 
sjoerdnijhuis zei:
Denk wel dat ik weet welke velgen het worden.
Met een getrokken band erom, en LAAG ;)

Oe, oe, die velgen zijn strak :cool: maar ook duur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ JPeG: De originele wel je ;)

Denk zelf aan een replica... :schaam maar het voordeel ervan is als je er bv. eentje kapot hebt haal je er zo weer eentje bij voor een leuk prijsje :)