Joost zei:Uhhh, achterwisser gaat eraf?
Waarom is dat? Dat ding zit er natuurlijk niet voor niets.
Dat is dus onmogelijk:! behalve een supercar oid.. maarja das onmogelijk.Je kan beter sparen voor een andere auto die ineens aan je wensen voldoet.
Dat klopt ja, maar ik doe het dus anders als je denkt Ik koop dus eerst een kofferklep/deuren die laat ik aanpassen en de originele delen hou ik dus zelf:!Alles wat je aan een auto versleuteld krijg je nog geen 10% wat je er aan uitgeeft.
Johnny gehalte..? is alleen maar gecleand + andere velgen......:ja geen tupperware oid.:no + wat ik hierboven al aangafHij is ook slechter verhandelbaar hoog sjonny gehalte.
En dat maakt dus geen ene #### uit... mits hij goed is onderhouden... km-stand zit in je hoofd volgens mijn monteurEn eentje met weinig KM op de teller.
sjoerdnijhuis zei:En dat maakt dus geen ene #### uit... mits hij goed is onderhouden... km-stand zit in je hoofd volgens mijn monteur
Ik neem aan dat je je auto bij Teun brengt ipv de VW-dealer?? Ik ben zelf ook monteur, toevallig ook nog bij de VW-dealer gewerkt, en geloof me het maakt wel degelijk uit. No matter hoe goed je auto is onderhouden, veel voorkomende defecten en mankementen doe je gewoon niks aan.
Aan de andere kant; Veel KM's op de klok wilt niet vanzelfsprekend zeggen dat je veel onkosten aan de wagen zal hebben. Vaak is het echter wel zo, zeker als je voor alles naar de garage moet en het niet zelf kunt doen. Hoe meer KM's, hoe meer een wagen te lijden heeft. Slijtage van remmen, blokken, koppeling, versnellingsbak etc komt allemaal pas na een behoorlijk aantal KM's. Hoe meer met de auto gereden is, des te meer heeft de auto aan de onderkant te lijden gehad door bijvoorbeeld weersinvloeden etc. Denk hierbij aan kapotte rubbers, hoezen, scheurtjes in remslangen, roesten van de uitlaat etc etc.
sjoerdnijhuis zei:Waar haal je vandaan dat ik hem bij een Beun oid laat onderhouden?:no nee dus!
sjoerdnijhuis zei:Het klopt idd dat je iets meer onderhoud hebt bij een auto met meer dan 3 ton op de teller, alleen maakt het qua prestaties/verbruik weinig uit.
sjoerdnijhuis zei:En de normale slijtagedelen zoals uitlaat remschijven/blokken blijf je sowieso houden (ook afhankelijk van je rijstijl uiteraard)
De koppeling/drukgroep enz worden bij mij toch tzt vv. dus heb daar dus ook geen problemen meer mee.
sjoerdnijhuis zei:Er is wel verschil tussen mijn garage en de (st)ealer... excuses voor dit..maar heb er slechte ervaringen mee..
Maar ik denk dat je het km-stand verhaal iets anders opvat als wat ik ermee bedoelde.. (voor mij maakt km-stand dus weinig uit, als de onderhoudshistorie maar bekend is)
ff 1 kleine toevoeging over koppeling drukgroep... deze worden vv. vanwege de grote vermogens toename. ( van std 110 tot +- 170 pk en het daarbij horende koppel )
sjoerdnijhuis zei:wel op 1 of andere manier verzwaren maar moet dit maar eens met de expert overleggen