• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

project peugeot 106 rallye s1

leuk wagentje.. :) Heb vroeger op mijn saxo ook een draagarmbrug en veerpootbrug gehad.. Dat in combinatie met een -45mm verlaging is het een echte kart.. Lekker snel en strak door de bochten zonder overhellen ofzo..

Precies ook wel een vettig blokje he.. Heeft mijn saxo ook :-"

jeffrey rallye zei:
hahaha.. :-d

op rallye.nl vertel je weinig meer..
maar goed dat is jouw keuze.. ;)

Weinig te vertellen omdat mijn project tijdens de brand bij Edgar verloren is gegaan.
Daar stond namelijk een 16v. in opbouw met Kent PT50 nokkenassen wat voor zo'n 150-160 pk had moeten gaan zorgen. Tevens met een hoop reserve onderdelen: 1.3 rallye blok, nieuwe achterbumper, reserve voorbumper enz.
Helaas is dat niet meer en zit ik dus maar nog weinig op rallye.nl. Momenteel ben ik nog steeds aan het kijken om een import jap hierheen te halen.

Het 106 rallye virus is bij mij met die brand een beetje op zijn einde gelopen, ik rijd er nog steeds met plezier in, maar daar is het bij mij dan ook mee af ;)

net nog een paar foto's gemaakt.. ;)

IM000820.webp

IM000818.webp

IM000819.webp

nou vandaag viel het heeel vies tegen!!
was een 16V spaghetti spruitstuk!! grrr...
had nog zo gezegt voor een 1300 cc 8v!! :-/

maja..
wel nieuwe versnellingsbak olie.
nieuwe schakelstangen.
nieuwe uitlaat pakking.

schakelt weer superss!!! :-d :-)^

Erg jammer dat mensen daar niet op letten en je dan voor niks laten komen.

Maar zo te zien heb je je vandaag wel vermaakt ;)