• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Proximus stelt zich voor

Proximus

Detailing trainee
1 nov 2008
5
47
Hallo allen,

Mijn naam is Jacob en ik kom uit Tytsjerk, een plaatsje in de buurt van Leeuwarden.

Ik werk als consultant bij een IT-bedrijf in Groningen en ben daardoor ook in het bezit van een lease-auto,
na twee seats (een Ibiza en een Leon) een tussenstopje gemaakt in een VW Gof Plus maar nu toch weer terug bij een Seat,
dit keer is de keuze gevallen op een magiczwarte Altea XL Businessline High. Heb hem nu zo'n drie weken en hij ziet er al niet echt clean meer
uit van buiten :| .

Ik ben via het S-O forum de naam van Tim regelmatig tegengekomen en bij toeval kreeg ik laatst een cadeautje van een bekende:
* NXT Car Wash
* Hot Rims All Wheel Cleaner
* The Ultimate Wash Mitt
* Water Magnet Drying Towel

Hij had wat ervaring met deze producten en leek hem ook wel wat voor mij, dus ook maar eens even op Meguiar's site gekeken en daar kom ik Mr CarClean weer tegen ;)

In ieder geval heeft het wel zodanig mijn interesse gewekt dat ik hier ook maar eens ging rondneuzen en ik moet zeggen dat ik versteld sta van wat een poetsbeurt kan doen. Al mijn vorige auto's reed ik blind de wasstraat in en als het maar een beetje glimt is de baas ook weer tevree :-" . Maar ben nu van plan er toch iets serieuzer mee om te gaan :grinning:

Ik ben nog steeds niet uit alle producten die ik nodig denk te hebben, maar dat zal wel komen.
En als ik eruit ben zal ik ook een voor en na fotoshoot plaatsen :)

Gr. Jacob
 
Welkom, waar komt de naam Proximus vandaan ik weet dat het een telefoon bedrijf is in België maar waarom bij u?
 
heh dat is al een oudje uit de tijd van online gaming, maar gebruik hem nog steeds op diverse fora.
Veel tijd voor gamen heb ik niet meer met een jochie van 8 maanden ;)

Maar de nick komt uit de film Gladiator, één van m'n eerste films op mijn eerste surround setje :)