• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Punten gebruiken tijdens afrekenen.

Wel leuk, punten verdienen met reviews, de punten mag je niet inwisselen maar de nieuwe klanten profiteren wel van de vele extra reviews...blijf het apart vinden.
 
Punten kunnen nu misschien niet ingewisseld worden maar dat zal op terwijl zeker wel kunnen. Er wordt nog druk mee getest dus dan kan het dat je tijdelijk geen punten in het wisselen.
 
@RedCat is niet bedoeld als geldlustig of hebberig maar zelfs in een pilot mogen er wel beloningen gehonoreerd worden om de statistieken compleet te maken toch? Testen zonder resultaat lijkt me zinloos.
De korting kan me niet zo boeien maar Tim heeft zelf aangegeven in welke waarde’s de beloningen zich bevinden met wat je hoeveel opspaart dus om dan niet uit te keren vind ik vreemd, dat is alles.
Alles op dit forum is in recht met CC dus ik klaag niet maar uit slechts mijn verwondering over de huidige omgang met deze “test”.
 
  • Leuk
Reactions: mdlange
Tot voor kort waren ze nog zichtbaar en kon je ze niet gebruiken maar nu zijn ze dus helemaal niet meer zichtbaar. Zie ze namelijk ook niet meer staan.

Is het nu helemaal over? Vind het wel jammer dan had ik ze namelijk van tevoren nog graag opgemaakt.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
We hebben ze inderdaad even onzichtbaar gemaakt om vragen te voorkomen waarom er wel punten stonden, maar ze niet ingewisseld konden worden.

We zitten nog steeds in de testfase, maar we zijn een paar keer hardnekkige bugs tegengekomen die ervoor zorgden dat klanten niet afkonden rekenen. En dat is nogal vervelend.

We hebben nu goede hoop dat met de laatste update van afgelopen week de bugs eindelijk verholpen lijken te zijn. Alles staat dus nu weer - als test - aan. Als het nu de hele week goed blijft gaan, dan blijft alles ingeschakeld en bouwen we het spaarpuntensysteem verder uit.
 
  • Leuk
Reactions: kawazxr