• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quick Releases

psycho-realm

Detailing addict
21 mei 2017
42
50
Hallo allemaal, ik heb wat vragen omtrent quick releases voor mijn hogedruk reiniger en toevoer.
Allereerst wil ik quick release op alle koppelingen van mijn Kranzle 1055. Ik zie dat er 1/2"is en 1/3" met M22 draad. Kan ik het beste het alles op 1/2" kopen of 1/3"?

Heeft iemand een goeie oplossing om bij tuinslangen fatsoenlijke hoogwaardige koppelingen te installeren? Ik dacht zelf aan dit:
[mod]Helaas geen commerciële links toegestaan.[/mod]

Tips zijn welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil je fatsoenlijke en stevige tuinslang koppelingen, kijk dan eens naar de Geka koppelingen.

Je hebt een koppeling nodig met de juiste binnendraad voor op de kraan, dit kan 1/2", 3/4" of 1" duim zijn.
Voor op de Kranzle is het 1/2" duims uit m'n hoofd:
836361.jpg


En voor op de slang heb je een slangkoppeling nodig, vaak is dit 1/2" duims (13mm) voor op de tuinslang:
836350.jpg


Een paar rvs slangklemmen en de slang zit oerdegelijk vast aan de koppelingen
 
  • Leuk
Reactions: psycho-realm