Ik heb ergens in maart voor de eerste keer de auto gekleid met Meg's klei en Meg's Qucik Detailer Spray (toen kreeg je nog 100 gr voor een normale prijs). Ik deed dit voornamelijk om zwate stippen (waarschijnlijk teerspatjes) van de auto te krijgen. Ik vond echter dat ik over elke stip (of een paar stippen dicht naast elkaar) erg vaak opnieuw overheen moest "glijden" voordat deze weg was. Tegen de tijd dat ik halverwege de auto was kreeg ik de indruk dat ik als ik pas aan een nieuw paar centimters begon er gewoon te veel detailer op zat. Ik heb dit vervolgens een paar maal met de klei wat meer verspreid alvorens echt een vlak sereus te kleien maar dit was eigenlijk ook niet naar mijn zin. Omdat ik binnenkort mijn nieuw (enkele weken oude) auto ook wil kleien alvorens ik deze "winterklaar" maak (met EX-P) de volgende vraag:
Heeft iemand een "methode" om de Meg's Quck Detailer sray beter te doseren bij het kleien? Of zou ik bijvoorbeeld beter een ander soort klei kunnen gebruiken (liever niet, want ik heb nog genoeg van de Meg's)?
Heeft iemand een "methode" om de Meg's Quck Detailer sray beter te doseren bij het kleien? Of zou ik bijvoorbeeld beter een ander soort klei kunnen gebruiken (liever niet, want ik heb nog genoeg van de Meg's)?