• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beste vervanging van de Meguiar's Quik Detailer voor kleien en detailen?

mart bmw7.nl

Detailing rookie
6 sep 2009
96
0
Ik gebruik tot nu toe de Meguiar's quick detailer voor het detailen en het kleien.

Welke detailerspray zou ik kunnen gebruiken voor detailen en het kleien , die wat prijs gunstiger is dan meguiar's in die veel te kleine flessen

Mart
 
Ik heb vandaag de PB World Spray and Wipe gebruikt. Zelf 1 op 1 verdund en in een aparte lege glasex fles gedaan. Het gebruik met de PB klei was heerlij:)^ k om mee te werken ( en goedkoop denk ik !!!)

gr
 
om te kleien zou ik dodo born slippy pakken, en dan de refil concentrate, deze kan je 1:10 mengen met water, en is gewoon de beste lube om te kleien.. zonder twijfel
deze sopt alleen, dus is niet echt geschikt als detailerspray..
kost trouwens net geen 10 euro de 250 ml (maak je 2.5 liter claylube van)

je kan ook pb spray&wipe aanschaffen..
die is wel geschikt als spray, en als lube, en om de ramen e.d. te doen
kost 15.50 de liter, deze kan je 1:1 mengen en zo heb je dus voor 15.50 2 liter lube, en detailer (kan voor beide gebruikt worden)
 
Meg's Last Touch ,kan 1:1 verdund worden. Even duur als Spray & Wipe.. (sorry even een kleine prijsvergissing)
 
zo dat scheelt niet zon beetje ook bijna 61.85 met meguiars
met zn grote fles kan je bijna 8 x een fles van meguiars vullen hmm denk dat dit wel een goede optie is

bedankt voor de tip
.