• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy: Renault Twingo 2008

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.712
173
45
Doetinchem
Dit wagen(tje) hebben we ook sinds kort, deze is in de plaats van de Clio gekomen ..

Mijn vrouw was gelijk gecharmeerd van wit, en ze vond het een leuk model en de koop was dus ook snel een feit..

De auto staat nu op winterbanden met stalen velgen, we hebben er ook een set zomerbanden met lichtmetalen velgen bij en dat smoelt heel anders :ja

Ook voor deze wagen geldt, dat hij nog een "special treatment" moet hebben.. de wagen is wel voorzien van een laagje Colli 845 voor de bescherming.

Nog nooit eerder heb ik een witte wagen gehad, veelal donkere kleuren en dan zegt men dat je daar alles op ziet 8o nee wit: daar zie je werkelijk alles op.. leuke klus om hem volledig naar mijn zin te krijgen, de randjes van de spatborden naar de wielkasten zitten ook lekker vol met allerlei troep, misschien dat daar Iron X een oplossing voor is, maar dat zien we met de detail wel !

P1020863-border.webp

P1020865-border.webp

P1020882-border.webp

P1020792-border.webp

P1020794-border.webp

P1020795-border.webp

P1020798-border.webp

Wanneer er weer updates zijn, zal ik deze hier weer vermelden.

Bedankt voor het lezen en kijken :cool

deze week zo´n bakkie (ook wit) achter me gehad, in de binnenspiegel moest ik 2x kijken (dan istie wat lager en breder :) )
Stoere karretjes hoor, alleen die toerenteller zo los op het dash vind ik een beetje een misser van Renault (tis geen race/sportwagen waardat heel belangrijk is)

Mooie wagen!
Inderdaad, op wit zie je pas echt alles. Het voordeel is dat je goed ziet wanneer het tijd is om te kleien enzo...:-d

Leuke kar, weet je wat het verbruik ongeveer is ?

Met de zomersloffen zal het inderdaad nog beter gaan ogen :ja

Leuk wagentje, ik kreeg die mee als leenauto laatst. Vond het een prima ding, en lekker zuinig. Had dan niet zo'n uitvoering mee, maar gewoon de basis uitvoering wel een inbouw radio, maar voor de rest niks bijzonders.

Veel plezier ermee, en succes met de detail, ben benieuwd naar de foto's:ja

Leuk karretje, mijn vrouw heeft er ook een.Het is dezelfde uitvoering maar dan fel metallic blauw, maar 1:18 /19 haalt ze er niet mee.
Zou ik mogen vragen wat voor LM-velgen je hebt , ben nl. zelf ook op zoek maar weet eigenlijk niet goed welke maat. Met 16" is eigenlijk niet te doen dan stuiterd ie nogal.
Maar echt een stoer karretje :-)^

Geinig ding. Wit is eenb#tch met teerspetters. Zou alvast een potje Tarmelade bestellen ;-)

@ Milka, in de zomer komen er 15" onder met banden in 195-50-15 (volgens mij) en dan ziet het er als volgt uit

@ Dibbuz, dat is een aanrader ? Heb eigenlijk nog niets voor teerspetters, ik heb ook wel eens gehoord dat je dit makkelijk kunt verwijderen met een diesel gedrenkte doek maar daar ben ik zelf niet zo'n liefhebber van...

Twingo2.webp

Twingo1.webp

Leuk wagentje...... Wel bewerkelijk zo in het wit, maar dat zal je als detailer zijnde cast niet erg vinden.
Zo krijg je altijd weer eer van je werk!

En idd, Tarmelade oid mag nu zeker niet aan de collectie ontbreken. (zo zie je maar, er zijn altijd excuses om bij CC te shoppen ;-) )

Anyway veel plezier met de Twingo.

Greetz Rob aka Vadebo

Quincy.....nice car....je gaat me toch niet vertellen dat je deze Twingo zonder garantie hebt gekocht ? :rules zie PM

p.s nu die Passat nog inruilen voor een Renault en het wordt nog leuk daar !!! hahahahahahaha:lol

@ Marcel, is een risico he :ja

Hieronder nog even een foto die ik vandaag heb gemaakt op de terugweg, hier reed ik 120 km per uur...
De hondertallen en de tientallen geeft hij niet of gebrekig aan, als je b.v. in de 70 rijd, zie je alleen de 6 van b.v. 76, niet echt handig dus.

TellerTwingo.webp

Valt best mee zo te zien, thanks voor de info :cool, vriendin is nog altijd aan het kijken naar een nieuw wagentje, dit zou wel eens een optie kunnen zijn.