Gisteren en vandaag tijd besteed aan de Twingo van de vrouw des huizes... het was koud :-"
De auto gewassen met Poorboys shampoo icm Dodo spons
Vervolgens gekleid met Basics clay van Dodo icm Born Slippy, heerlijke klei, voor mijn gevoel als de clay wat nat werd gesprayed, was deze zeer goed te kneden ondanks de kou. Ook de reinigende eigenschappen waren goed te noemen. Teerpuntjes en andere troep verdween met nagenoeg eenmaal over de lak gaan.
In eerste instantie wou ik de auto gaan polijsten, maar daarvoor vond ik het echt te koud. De motorkap heb ik behandeld met SSR2.5 op een witte Monello, maar nagenoeg geen resultaat te zien 8-o dat word van het voorjaar met zwaarder geschut voor de dag komen !
Het is een snelle detail geworden met op de DAP900 een groene Monello pad, met daarop weer Poorboys Pro polish, heerlijke goedje !
Vandaag met de wagen verder gegaan in de zin van beschermen, gekozen voor de Wolfgang DGPS 3.0
Interieur even uitzuigen, dash afnemen, green apple scent erin en voila, we zijn weer klaar
Het kunststof heb ik nog niet behandeld, ik wil eerst nog die Mothers brushes voor het kunststof. De striping heb ik gewoon meegepakt met Pro polish en Wolfgang, tot nog toe geen problemen gezien..
Ook onder de motorkap nog een beetje schoongemaakt, ik trok daarbij de oliedop er eventjes af en zag dit.. volgens mij sludge of iets in die trant. De boel maar even schoongemaakt, maar daar moet ik maar even naar laten kijken
Weer bedankt voor het lezen en kijken !