• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Racatac Rolling Creaper

Ik gebruik Kniepads waar nodig. Als ik het apparaat zo zie, is het ook al niet al te best voor je knieen, en de mijne zijn al verrot 8o Best is nog altijd een poetsbrug :

Nog beter, helemaal niet meer bukken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is zeer handig idd, heb dit zelf ook, alleen gebruik ik het niet meer, heb nog steeds last van knieën ook nadat er 1is geopereerd (nog steeds niets van verbetering en toch al 1jaar verder).

Ik heb zowiezo na 3min al last van knien met of zonder zo een karretje.

Ben verplicht om op mijn "poep" tezitten :-"
 
Gemiddeld zo'n 1500,- euro 8o Maar ja, scheelt je wel weer in de kosten voor een fysio e.d. voor de pijn in rug en knieën :D
 
Ik heb afgelopen week een tuinkrukje van Stanley gekocht. Je kan er op zitten en je kan hem omdraaien om er met je knieen op te rusten. Er zitten dan alleen geen wieltjes onder,^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik zoon regenboog mat voor lage klusje's
Geen idee hoe het noemt.

1500 euri is me net iets te gek voor een hobbie me vrouw ziet me afkomen:|~*

doe je er nu veel op een maand dan is het een koopje:)^
 
Wel gaaf als je zo'n poetsbrug heb:) Maar denk dat een stoeltje of iets dergelijks zeker geen slecht idee is eigenlijk.Meestal leg ik een oude deken ofso neer waar ik gewoon op ga zitten.Maar die worden nog welis vochtig:s
Ben alleen benieuwd als je dicht bij de grond bezig moet zijn,dan moet je alsnog je rug verbuigen.Zijn je knieen wel veilig,alleen je rug niet
 
Dat is dan weer het voordeel van een krappe garage.
Ik zit gewoon op een kussentje op de kont met de rug tegen de muur en de benen onder de auto :D
Gaat nu misschien niet meer omdat de auto wat lager ligt.
Maar heb ook van die knie kussentjes liggen die ik gebruik als ik buiten de velgen doe.
 
Zo'n (zit)karretje heb ik 10 jaar terug een keer voor vaderdag gekocht bij de marskramer voor 30 guldens.
Zal er deze zaterdag eens een foto van maken als ik toch bezig ben, misschien is tie nog wel te verkrijgen via een leverancier