• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Racedeck vloer polijsten

Volvorijdertje

Detailing chief
7 jun 2009
218
85
45
Ik vroeg mij af hoe ik mijn racedeck vloer het beste machinaal kan polijsten, ik heb al een testspot gedaan met een zwarte pad icm Finale en daarmee werd de vloer al heel mooi, maar zijn er betere producten die ik hiervoor kan gebruiken?

het gaat om deze vloer (ben nog niet klaar met leggen dus vandaar de ontbrekende stukken op de foto :) ) :
qnsaoz.webp

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
:party
toch niet met de dap mede detailer?
en moest je het wel doen met de dap je pads wel weggooien he, of enkel gebruiken voor NIET GELAKTE OPPERVLAKKEN

Met Focus!
Dat ga je toch niet met de DAP doen?
huur/leen even zo'n machinale schrobber bij een verhuurder.
Weer mooi en fris.

Of wilde je de vloer ook in de wax zetten...:party :-b w^^w

Ik had nog een ongebruikte zwarte pad in de verpakking liggen, die heb ik er voor gebruikt :)
Maar kan ik bijv. ook een Orange LC pad gebruiken icm Mezzo of gaat de vloer er dan aan??
Het is overigens een kunststof vloer...

Eenuh, geen wax maar wel een sealant van Kenotek die ik nog heb liggen :-d

of je vloer kapot gaat?
dat gaat echt niemand weten enkel jij als je het zelf test,...
hangt echt af van het soort kunstof enzo dus...
en zou je je vloer wel in de sealant zetten? word deze dan niet gevaarlijk glad?

Ik heb 25m2 overgenomen uit een advertentie van 60m2 Racedeck vloer op marktplaats, ik vond de nieuwprijs iets teveel voor een garage..

EDIT: heb voor de zekerheid toch maar een speciale vloerwax besteld, eerst met zwarte pad icm finale de vloer polijsten en daarna waxen :)

Vloerwax is wel heel anders als autowax..
Deze moet je goed verdelen zodat je geen strepen hebt want je kan hem niet uitpoetsen..
Dit doe je ook niet met de hand maar met een soort van inwasser.

Krijgen we nou straks een nieuwsbericht over een man die net over zijn zelf gewaxte vloer liep en een doodsmak maakte??:rules

Aangezien ik vandaag vrij ben en het prachtig weer is heb ik vandaag de gehele vloer gepolijst met zwarte pad icm Finale, hierna begon de vloer al lekker te glimmen ,^^

Daarna toch maar besloten om de vloer te behandelen met Kenotek Showroom Shine, de vloerwax is nog niet binnen en heb geen zin om daar op te wachten :lol
Dit gaf net dat beetje extra glans en de vloer is totaal niet glad, wellicht een fractie gladder dan normaal maar daar kun je gerust nog rondjes op rennen :-b

Hierbij de foto's!

2k0uap.jpg

2cqibk4.webp

29d120.webp

2d1leg1.webp

33jizrc.jpg

De volgende stap is het stucen van de muren, afwerken plafond en zorgen voor veel verlichting !

Erg nette ruimte! Top vloertje. Idd beetje afwerken en zorgen voor genoeg verlichting. Misschien wel wat TL balken tegen de wand aan (aangezien de ruimte best smal is en je bij je portieren dan net wat extra licht krijgt)

Had nog even snel gespeeld met Photoshop, zo wil ik de muren straks hebben :ja :

Ik denk nog wel dat ik de huidige roldeurkasten ga vervangen voor kasten in de kleur antraciet grijs icm zwart

2m5xxqo.webp