Al een tijdje volg ik, weliswaar stilzwijgend, hier vanuit het zuiden van Limburg het forum en ben ik in de tussentijd de nodige reviews, testen en show-offs tegen gekomen (iets dat overigens niet bevorderlijk is voor het klein houden van je detail collectie, maar dat hoef ik hier eigenlijk niet te vertellen ). Dat stilzwijgen, daar komt nu verandering in. Tijdens de SDD van afgelopen zaterdag heb ik mij namelijk getrakteerd op een DAP900 V2 kit ,^^ en ben daarnaast in contact gekomen met nieuwe en 'bekende' detailers (waarvan de eerste blik van de 'bekende' detailer enigszins overeenkwam met 8-o Wat doe jij hier? ).
Op mijn collectie lijstje en show-offs zullen jullie nog even moeten wachten, wel kan ik jullie vertellen dat de objecten die onder handen worden genomen een Mazda 121 zijn en een Skoda Superb Combi.
Nog een foto van de SuperB van vorig jaar:
Tot ziens op het forum
Op mijn collectie lijstje en show-offs zullen jullie nog even moeten wachten, wel kan ik jullie vertellen dat de objecten die onder handen worden genomen een Mazda 121 zijn en een Skoda Superb Combi.
Nog een foto van de SuperB van vorig jaar:
Tot ziens op het forum