• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nic stelt zich voor

Nic

Detailing trainee
14 jun 2012
12
47
Beste detailers,

Hierbij wil ik me graag ook voorstellen.
Ik ben 23 jaar en begin 2008 zat ergens - weet niet meer precies waarbij - een sample van de Meguiar's cleaner wax. Omdat ik altijd met lede ogen aanzag hoe mijn ouders een of twee keer per jaar hun auto wasten - voor de vakantie even door de wasstraat - besloot ik eens de motorkap te proberen om te kijken hoe de auto er oorspronkelijk uitzag. ;)
Toen sloeg het virus aan en de eerste bestelling bij Carclean.com volgde die zomer. :)^

Inmiddels heb ik al een aardige collectie aan spullen, die ik ooit hoop uit te breiden met een DAP, hoewel ik daarvoor denk ik eerst eens een clinic moet bijwonen om er wat handigheid in te krijgen voordat ik er een auto mee ga belagen.
Omdat ik nog een opleiding volg en daardoor geen auto heb moeten de auto's van mijn ouders, en de motor van mijn broer het vooralsnog af en toe ontgelden (of nou ja, ontgelden...).

Ik kijk sinds mijn eerste bestelling in 2008 ook regelmatig op het forum en vergaap me daar aan alle mooie show-offs en lees met veel interesse de reviews, maar ik heb me tot nu toe nooit aangemeld omdat ik altijd vergeten was foto's te maken van het poetsen, en in verband met opleiding was ik niet altijd vaak genoeg thuis om de duurzaamheid e.d. in de gaten te houden. Dat laatste is nog steeds niet veranderd, maar ik heb van het weekend wel foto's gemaakt die ik snel online hoop te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de welkomstgroeten!

volvo-for-life zei:
welkom hier , is dat een g klasse benz ?
Het is zijn Engelse broer: de Land Rover Defender. :)
Ik hoop ergens komende paar dagen de foto's in de Show Off te gooien, maar moet ze eerst allemaal organiseren.