• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Idd leuk om te volgen! M'n vader zit ook in de bouwwereld en hij zegt dat het er idd mooi uit ziet, super locatie daar op de hoek.

Ik zie trouwens ook op de 1e foto van 21 maart een super bocht om door heen te driften met een R8 :-)^

NETJES :party

Ruimte tegenover 62 t/m 72, in die "3-hoek" wordt dat ook parkeerplaats???

panden.gif

Of is dat wat te optimistisch :klap

In die grote driehoek is ook nog een bedrijfspand gepland, alleen is het de bedoeling dat daar één bedrijf komt te zitten, maar het nog niet bekend welk bedrijf. Wij hebben er met ons uitzicht in ieder geval geen last van. :)

Als de bouw echt van start gaat, ga ik proberen om minimaal 1x per twee weken een paar foto's te maken en een updateje te posten.

kan ik mooi kijken wanneer de mei er in gaat kom ik even een flesje bier drinken.
voor de niet bouwvakkers,de mei is het hoogste punt in de bouw.

bartr123 zei:
kan ik mooi kijken wanneer de mei er in gaat kom ik even een flesje bier drinken.
voor de niet bouwvakkers,de mei is het hoogste punt in de bouw.
boompje op het dak en dan moet de eigenaar trakteren, ik ga mee, biertje kan er altijd in :party

Klopt, Heembouw bouwt het. Ze hebben daar zelf ook een kantoorpand gerealiseerd (het overhangende kantoor). Het plattegrondje van de panden komt trouwens van deze site.

ga het ook in de gaten houden werk zelf ook als timmerman in de bouw dus altijd leuk om te bekijken
alleen 1keer in 2weken fotos maken is weinig haha:-p soms gaat het zo snel in die 2weken ;-)
grtz

Heembouw heeft ook ons pand gedaan, moet je eerlijk zeggen dat er aardig wat scheef staat bij ons :) maar dat komt misschien doordat ze in de winter door zijn gegaan.

Hadden ze die palen niet wat korter kunnen maken, je ziet nu toch alleen maar het bovenste stukje :-"
Scheelt een hoop werk ,^^

Maar ja, zelfs een lekkere pizza begint met een goede bodem :-)^