• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Het normale werk gaat nu even voor en het zijn veel kleine dingen die afgerond moeten worden. Opening plannen we pas als het pand klaar is. Maar als je al 8 weken bezig bent met het laten produceren van de juiste glasplaat.... Om maar een voorbeeld te noemen.

Ik heb al een tijd niet meer op de site/forum gekeken, anders koop ik teveel en moet juist sparen :lol

Maar het schiet mooi op. Komt er schitterend uit te zien!

Wat ik me afvroeg, hebben jullie echt het meeste in de showroom staan van jullie assortiment.

Hier op de webshop is alles mooi overzichtelijk, hebben jullie op de zaak ook een menukaart?;-p

Ik ben in het oude en nieuwe pand al geweest een keer. Alleen toen waren ze bij de nieuwe nog volop bezig.

Het was een serieuze vraag hoor:schaam , ik vraag me gewoon af als er een onbekende daar komt of alles te zien is in de showroom.

Er staat genoeg in de showroom, maar het overgrote gedeelte staat in het magazijn. Bulk voorraad :ja

Foto van de afgelopen DAP500/DAP900/PRO900 demo dag. (05-06-2010)

img_9098.webp

@ boborob,

Afhalen kan ook!
Als je dat liever wilt, kun je je bestelling ook komen afhalen. Neem dan wel eerst even contact met ons op. Je kunt bij afhalen gewoon pinnen. En wil je meer weten over onze producten? Vraag dan meteen om advies of zelfs om een demonstratie! Wat is er nou prettiger dan meteen zien hoe iets werkt en - minstens zo leuk - de geur opsnuiven van professionele detailing producten?

Telefoon
Telefoon: 010-2661050 (bereikbaar ma-vr tussen 10:00 en 17:00)

;)

Tim zei:
We hebben besloten om de officiële opening een beetje te combineren met onze Detail Night.

Hoi Tim,

Spijtig, helaas ben ik niet in staat om naar de detail night te komen. Mag ik vragen waarom de keuze niet gevallen is op bijvoorbeeld een zonnige zomer zondag?

Grt

Prachtig pand ! ik had niet verwacht dat jullie zo veel kantoren nodig waren trouwens, maar echt het ziet er super uit, zowel ruwbouw als afbouw, op de foto's ziet het er echt netjes uit !

ps. wat betekend Diventa Bella ??? ik snap dat dat de werkplaats is, maar wat betekend het ?