• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Zeker!

Arme Dennis, krigt op ze kop dat die nie opendoet, doet gewoon de bel het niet.

Maar ziet er allemaal goed uit, complimenten!

Lampje brand, maar dennis komt niet.....

sta je daar als Gastone voor de deur, naja, bij 2 deuren verderop was meer gehoor.

Helaas liet dat stukje techniek het afweten

Nadat ik vanmorgen in Rotterdam was geweest voor mijn werk, op de terugweg besloten dat ik maar eens op zoek moest naar het nieuwe pand van "Onze Grote Leider".

Dankzij de foto's in het andere topic, herkende ik al snel het industrieterrein en ook vond ik dankzij die foto's snel ons aller "Walhalla".

Ik wil Dana middels deze hartelijk danken voor de zeer gastvrije ontvangst en uitgebreide en plezierige rondleiding. En het werkt werkelijk erotiserend om door dat indrukwekkend grote magazijn te wandelen, waar duizenden heerlijke geuren je doen vergeten dat je gewoon in een magazijn bent...

Ik hoef verder niet uit te wijden over wat ik allemaal gezien heb. Dat is door de velen voor mij al gedaan. Indrukwekkend allemaal. En wat een werk is daar al verzet. En wat een tijd moet dat allemaal gekost hebben om het zo te ontwerpen! Petje af.

Maar wat ze in petto hebben voor de showroom/winkel, dat is werkelijk waanzinnig. Ik verklap het lekker niet, want die eer komt Carclean toe, maar ik kan wel zeggen dat ik de (bij binnenkomst) linker balie helemaal briljant vind! In eerste instantie vreemd dat die balie niet helemaal vlak is, maar voor het doel van Carclean echt helemaal briljant!

Oh, nog even voor Dana. Je was naast iets van 8.645 onderwerpen ook bezig met het onderwerp droogrekken voor de materialen die niet in de wasdroger mogen. Onderweg naar huis moest ik denken aan heel vroeger in Militaire Dienst. Daar hadden we een droogkamer voor onze kleding, maar dat zal overkill zijn.
Weet niet hoeveel van doeken en pads je dagelijks verwacht te willen drogen, maar is dit wellicht een suggestie:
http://www.robo-toys.com/main.aspx?id=82
http://www.drymate.nl/pagina10.html

Met vriendelijke groet,
Aficior

Ik laat me wel gewoon verrassen v.w.b. die balie.
T.z.t. ga ik wel weer eens een keertje langs in Berken&Rodenrijs.
Volgens mij hebben Bert, Tim en kornuiten het nu een beetje druk met het regelen van allerhande zaken.

En of ze het druk hebben!

Zijn de plankjes achter de kassa net gevuld, kan Dennis hier en daar weer gaten gaan opvullen!

Ik ben vanmiddag even langsgeweest en na een rondleiding van Dennis al een goede indruk van het nieuwe pand gekregen.
De balie is nog niet helemaal klaar, maar het wordt zeker een mooie visitekaartje van de zaak.

En het magazijn mag er zeker wezen, da's heel wel wat anders dan het oude magazijn! Met een karretje door de gangpaden!

Hopelijk loopt alles verder voorspoedig, want er is nogal wat te doen rond de afwerking.