• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Dat hadden dan de Poorboys Paasdagen moeten worden:lol

Maar eh...het was maar als "grap" bedoelt. Ik ga er echt niet vanuit dat jullie naast de nieuwbouw nog eens een actie gaan houden die voor extra veel drukte zorgt.

@ Tim

Het was ook meer als grap bedoeld. Ik moet nog een extractor hebben maar die kom ik wel in het nieuwe pand halen.
Meteen 2x een goede reden om langs te komen...

Succes met deze hectische periode!

Succes met de verhuizing. Als ik het eerder had geweten dan had ik mijn service wel even aangeboden met een truck van ons bedrijf!

Ziet er goed uit jongens! Een tijdje niet meer gekeken maar de vorderingen zijn erg mooi, vind dat het hout een luxe uitstraling geeft, ben echter wel
benieuwd hoe dat zal staan als het helemaal opgevuld is.

Nieuwe foto's zien er goed uit, mooi groot magazijn! Ook de tegels in diventa bella staan er goed op, lijkt me een pracht ruimte om in te detailen.
Super mooi!

Wat kost een dagje Diventa Bella?

(hoef volgens mij dan alleen maar een dagje Diventa te betalen, want een Bella heb ik al) :lol

Wordt trouwens wel heel mooi zo!

Lekker veel witte glimmende tegels ook, om netjes in de wax te houden :-d

Het ziet er allemaal erg mooi uit, goede smaak :-)^
En zelfs het magazijn is geen rommeltje (althans op de foto's)

Sterkte met de laatste loodjes

Hans

Het ziet er echt heel mooi uit! :-)^ Hoeveel m2 magazijnopslag (dus stellingen) heb je er nu bij gekregen? Zo te zien is er nog wel ruimte voor nog meer, maar beter een hogere omloopsnelheid dan meer voorraad ;)

Gister middag ff an geweest om wat spulletjes op te halen.En wat ik gezien heb zag er al aardig uit8-)

En een gehele vooruitgang met wat er in BH was:lol

En men was heerlijk an het genieten van de zon gister:lol :lol

Als het af is kom ik wel weer wat halen , alleen dan zal het lijstje wat groter zijn:-b