• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Tim zei:
Bijna bijna!

We vinden de wanden erg mooi geworden en weet je wat het leuke aan die wanden is? Het is amper duurder dan een metalstud gipswand met glasvlies en schilderafwerking!
Zien er top uit die wanden, en het geeft zeker en vast meer uitstraling dan een schilderafwerking.

Nu nog een handig plafon erin met lichtbakken die er goed inzitten, dan hoef je daar ook niet op te letten om 12 uur 's nachts!!!

Gaat er echt enorm goed uitzien!

Wat een VAKLUI zijn er aan het werk in dat pand zeg! :lol

Man! Wat gaat dat hard! Wordt wel errug mooi. En Tim en zijn mannen eten ook nog gezond bij het klussen in het nieuwe pand (not) kan ik uit eigen ervaring vertellen. Gelukkig zijn we in B'hoek gezegend met een zeer goede snackbar, die deze naam eigenlijk is ontgroeid, Bon Chef: een aanrader na je bezoek aan Carclean:ja

Ziet er waanzinnig mooi uit mensen. Mijn complimenten!!!!

Ik wacht nog op 2 dingen
- de totale leegverkoop van het oude pand met aantrekkelijke kortingen. (moet namelijk nog een alutec extractor hebben) :lol
- Uitnodiging om het nieuwe pand te bewonderen met persoonlijke rondleiding en meteen je auto in Diventa Bella knallen. :)_[]

Als het af is en open kom ik in ieder geval kijken.

Keep up the good work:jippie

Het lijkt wel een winkel te worden.:-d Koop zaterdagen inlassen Feel and smell the products.:lol
Het is prachtig aan het worden:-)^ .

VroemGTI zei:
Man! Wat gaat dat hard! Wordt wel errug mooi. En Tim en zijn mannen eten ook nog gezond bij het klussen in het nieuwe pand (not) kan ik uit eigen ervaring vertellen. Gelukkig zijn we in B'hoek gezegend met een zeer goede snackbar, die deze naam eigenlijk is ontgroeid, Bon Chef: een aanrader na je bezoek aan Carclean:ja

Hé Peter, we hadden afgesproken dat je dat niet door zou vertellen he. :lol

Blamm zei:
hmm... :roll proef ik hier sarcasme, of een gezonde dosis zelfvertrouwen? ;-p

Heel veel sarcasme als het om één persoon gaat......

Voor de duidelijkheid, Junior op de Twitter is me broertje, over de rest geen slecht woord. :lol :party :lol

Hé Peter, we hadden afgesproken dat je dat niet door zou vertellen he.
Ach, een beetje de locale horeca promoten kan geen kwaad. Ben wel benieuwd wat jullie gaan bedenken voor de 'Grand Opening' Rode loper kan je wellicht lenen bij Joop van den Ende.

Jeemig wat een sfeervolle inrichting, gaat er super uitzien hoor. :jippie :jippie :jippie

En ik ben het helemaal eens over Bon Chef, is een prima tent hier bij ons en B'Hoek :party

Net even de laatste foto's zitten bekijken, het wordt een mooi pand. Ook de inrichting lijkt me stijlvol worden. De meester heeft een goede smaak :-)^

Ik vind de kleurstalen i.c.m kantoor/keuken/showroom wel erg mooi!

Nu nog een paar mooie tropische palmbomen met van die mooie groene bladeren o.i.d. En dan is die helemaal af!

Zet er shop in met pakkende merken kwa detailingbenodigdheden, en je hebt een heel mooi pand :-)^

Word echt prachtig! Kan niet wachten om van het zomer eens een bezoekje te brengen, en met een volle kofferbak van de RS2 terug te keren!

The Musicman zei:
Ik wacht nog op 2 dingen
- de totale leegverkoop van het oude pand met aantrekkelijke kortingen. (moet namelijk nog een alutec extractor hebben) :lol
- Uitnodiging om het nieuwe pand te bewonderen met persoonlijke rondleiding en meteen je auto in Diventa Bella knallen. :)_[]

Ja dat vind ik best een goed idee zo'n totale leegverkoop, onder het motto: ALLES MOET WEG :lol