• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

wat leuk! zie nu dit topic pas voor het eerst. ik heb zelf bij m'n vorige werkgever ook veel van deze bedrijfsverzamelgebouwtjes uitgewerkt (voor bouwaanvraag en werktekeningen). ik had al op de site gekeken maar dit is niet via dezelfde opdrachtgever gegaan als waar wij ze alijd voor uitwerkten.

wel leuk om te zien dat er nog bedrijfsverzamegebouwen zijn die uiteindelijk WEL uitgevoerd gaan worden. vorig jaar schoten ze nog als paddestoelen uit de grond, nu staat alles op "HOLD". maar dat is wel logisch in deze tijd. helaas is dat ook een van de redenen dat ik nu ook "gedwongen vakantie" heb.....

ik blijf dit volgen nu... :)

Rijd er nog regelmatig langs, maar waar komen jullie nou precies?
Is het dat blok nieuwbouw achter het 'Hilti' gebouw, of iets verder richting Pijnacker?

Leuk om te bedenken dat deze constructie over een paar maanden een zo-goed-als winkel is :D

Wat voor presentatie systeem ga je trouwens plaatsen in je showroom/winkel Tim? Hiervoor kan ik je wellicht adviseren.
Krijgen jullie ook een werkplaats om te poetsen en clinics te geven?
Misschien ook een plekje voor een showauto in de showroom, en R8 ofzo.

Die interieurbouwer zal een systeem gaan gebruiken neem ik aan waardoor je verstelbaarheid krijgt en dus je schappen en dergelijke kunt aanpassen aan de producthoogte zodat je optimaal gebruik kunt maken van de beschikbare ruimte. Daar was ik even benieuwd naar, ook vaktechnisch natuurlijk omdat wij producent zijn van alle soorten metalen systemen die voor winkelinrichting worden gebruikt. Mocht je meer willen weten mag je me altijd persoonlijk benaderen.

HLE-99 zei:
Die interieurbouwer zal een systeem gaan gebruiken neem ik aan waardoor je verstelbaarheid krijgt en dus je schappen en dergelijke kunt aanpassen aan de producthoogte zodat je optimaal gebruik kunt maken van de beschikbare ruimte. Daar was ik even benieuwd naar, ook vaktechnisch natuurlijk omdat wij producent zijn van alle soorten metalen systemen die voor winkelinrichting worden gebruikt. Mocht je meer willen weten mag je me altijd persoonlijk benaderen.

En dat zeg je nu pas. Ken je Pruko uit Sliedrecht toevallig?

Natuurlijk ken ik Pruko. Wat hebben ze in de planning om te gaan gebruiken, daar al over gesproken?

Dat ziet er erg goed uit zeg, wat een ruimte 8-())

Nog airco, cv of ander installatiewerk nodig toevallig ;)