• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reload ruitenreiniger

gcvanwerd

Detailing rookie
9 sep 2009
71
0
Hoi allemaal.

Aangezien het probleem van de klapperende ruitenwissers van onze Seat Leon nog steeds aanwezig is ]-0 , heb ik gisteren na telefonisch overleg met de mannen van Carclean een flesje Reload besteld. Dit is om de ruit weer glad te krijgen. Alleen staat er niet bij hoe ik dat moet gebruiken :weetniet . Hebben jullie enig idee ????
Graag hoor ik nog een reactie.

Groeten van Gerrit.
 
Al bij de dealer geweest? Deze kunnen de ruitenwisserarmen weer goed afstellen. Reload heb ik ook gekregen, en had dezelfde vraag. Antwoord was: opspuiten en wrijven totdat het product weg is.
 
Hey.

Ik ben al diverse keren terug geweest en de wisserbladen en wisserarmen zijn al vervangen. Nu gaat men een zgn. gradenmeter scoren en daarmee kijken of de armen en dus het asje wel helemaal op graden staan. Jammer hoor, want de Leon hebben we vorig jaar hagelnieuw gekocht en het probleem was meteen al eigenlijk.:(
Als dat ook niet helpt, dan moeten ze de wissermotoren maar vervangen. Er is verder helemaal niemand die dit probleem schijnt te hebben en dat is balen natuurlijk.

In ieder geval bedanktvoor jouw antwoord. Ik ga dat zo meteen proberen als het droog wordt uiteraard. Mag ik daarna de ruiten gewoon wassen ivm. de houdbaarheid van de seal ????

Groeten Gerrit.
 
Ik heb dat bibberen van de wissers twee keer gehad, een keer met een A3 en een keer met de A2. Dealer kon het meteen oplossen. Nooit weer problemen gehad.

Je kunt de ramen gewoon wassen met shampoo. Ruitenwisservloeistof zou ik vermijden. Hier zit alcohol in en dat lost de sealant weer op!
 
Dan is het bij jou sneller opgelost dan bij mij.
Bedankt voor de info over de ruitensproeiervloeistof. Super !!!! :)^
 
De reload zit erop, alleen het is nu droog hier , dus weet ik nog niet zeker of het werkt. IK wacht het gewoon af want de lucht is nog niet stralend blauw.... :-b
 
Hier spoelt het! bah. Het zal zeker werken kwa beading, maar of de ruitenwissers niet meer bibberen heb ik een hard hoofd in! Had toen ook van alles geprobeerd, zag als laatste redding een nieuwe voorruit. Ik naar de dealer, alles uitgelegd: is dat alles zei de monteur, nieuwe voorruit is niet nodig. Binnen 10 minuten alles weer klaar!

Zelfs op mijn bedrijfswagenmonteur opleiding destijds is dit nooit ter sprake gekomen. Wist niet eens dat je ruitenwisserarmen kon afstellen! :weetniet
 
Dat zou dan nog een optie zijn en anders is da laatste stap een andere voorruit misschien, want die kan misschien ook afwijken en daar is niet veel voor nodig.