• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Remklauwen verven

Ik kan je geen advies geven over Hammerite, maar zelf was ik erg te spreken over Foliatec! 2K Lak (zelf mengen, als je het afweegt kan je meer dan 1 auto ermee doen) met alle benodigdheden in een setje. Heeft het op mijn Polo BlueGT makkelijk 5j volgehouden en bleef perfect schoon en kleurvast.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen en RoyR
Deze heb ik in het verleden gebruikt. Maar dan in zijdeglans. En of in het zilver.

5011867009575_1-768x768.jpg


Aangebracht met een kwast. Van te voren goed reinigen en ontvetten.
Je ziet van dichtbij wel dat het met een kwastje is aangebracht. Maarja. Spuiten kan ook. Alleen werk je dan minder nauwkeurig.
Ik hoor ook goede verhalen over Foliatec. Persoonlijk zou ik daar voor gaan. Omdat het ook 2K lak is.
Niet dat Hammerite slecht is. Maar na 2 jaar moet je het wel opnieuw aanbrengen die Hammerite. Omdat het verweerd of gaat afbladeren.

Van:
20200713_120815.jpg


Naar:
20200713_132645.jpg
20200713_132638.jpg


Zoals je kan zien. Kun je met een kwast wel wat netter de moeren etc mee verfen. Dan is wel een voordeel. Tis maar net hoe ver je wil gaan.
Als ik het zelf nu opnieuw moet doen. Ga ik voor Foliatec op de remklauwen. En hittebestendige lak van de Action op de naven.
 
  • Leuk
Reactions: TWA en Jansen
Zag een paar video's geleden, dat Sreten van YT kanaal M539 Restoration zijn klauwen deed met zo'n foam borsteltje. Was een perfect resultaat.

Screenshot_20220919-172146_YouTube.jpg


Screenshot_20220919-172227_YouTube.jpg


De foam borsteltjes

De bewuste aflevering :

Kwa verf is in ieder geval een hitte bestendige verf belangrijk. Spuiten is goed afplakken van de wielkasten en er om heen erg belangrijk ivm spuitnevel idd.

Veel plezier alvast and Greetz Emiel
 
Foliatec nu een aantal maal gebruikt op diverse auto's. Makkelijk te verwerken en blijft ook mooi.
Twee rood en 1 maal blauwe kleur gedaan bij vrienden hun auto. Ook na 2 jaar nog steeds mooi.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen