• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Remonrace

remonrace

Detailing chief
25 jun 2008
234
85
Hallo!

Eerst even de algemene gegevens: Remon B.
Leeftijd: 17 jaar (in november 18)
Opleiding: 6VWO + Cambridge Advanced English (volgend jaar waarschijnlijk Technische Bedrijfskunde)
Woonplaats: Deventer.
Hobby's: tennis, mountainbiken, muziek, uitgaan en uiteraard poetsen!

Goed, poetshistorie!

Ben een tijdje lid geweest van 't Meguiars forum, echter liep daar het aantal posts van de leden terug waardoor ik ging uitwijken naar een ander poetsforum. En gekozen voor 't Carclean.com-forum! Ben ook actief op 't autoweek forum. Ik heb een bijbaantje als auto wasser/poetser bij Toyota & Skoda Morrenhof te Deventer. Door dat baantje ben ik een beetje aangestoken en maak ik de auto's thuis inmiddels veel beter schoon dan daar o:)
Zoals je kunt zien ben ik nog niet in bezit van een rijbewijs, maar auto's om schoon te maken heb ik wel:
IMG_0037-1.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0038-2.jpg

IMG_0039-1.jpg

Toyota Avensis 2.2 d4-d executive uit 2006. Is de leasewagen van m'n pa, inmiddels 81.500 km op de teller en erg tevreden!

IMG_0059-1.jpg

IMG_0060-1.jpg

IMG_0054.jpg

Het autootje van m'n moeder, ze werkt thuis dus hij wordt voornamelijk door m'n zus gebruikt en in de toekomst ook door mij. Polo 1.4 9N uit 2003

Zo nu en dan bestel ik wat en zo sprokkel ik mijn collectie bij elkaar, bestaat inmiddels uit NXT 2.0, Cobra washdinges, PB SS&S, Shining Monkey no spitting tyre shine, Meguiars leather cleaner & conditioner, meg's APC en een proefpotje Dodo Juice Banana Armour (ben ik zuinig op :) ). Inderdaad niet heel erg veel middeltjes voor de lak maar ik hoop het dan ook nog uit te breiden in de toekomst ,^^

Zo, hoop een nuttige bijdrage hier te kunnen leveren :grinning: