Uiteraard ben ik meteen na de aanschaf begonnen, met schoonmaken. Alleen alles zonder machinaal gebruik. Deze auto is ook de reden dat ik de DAP 500 en de SSR1 en de SSR2.5 heb aangeschaft, alleen nooit de tijd genomen om deze ook te gebruiken. Omdat ik niet even snel wat wilde gaan proberen, maar er dan wel voorledig voor wilde gaan. Aangezien mijn Trabant-project HEEL VEEL problemen geeft, moet ik daar helaas extra veel tijd en zorgen in stoppen.
Goed, we gaan weer verder met de basis foto's.
Spoelen en grondig wassen.
Het dak grondig met huis, tuin en keuken groene zeep en een zachte nagelborstel.
Waarbij dit de spoel emmer was.
Nog nat ziet de auto er dan "goed" uit.
Later afgedroogd, toch een matte aanslag.
Het dak vertoonde ook nog groene sporen.
De vorige eigenaar had metalen kentekenplaathouders laten monteren, dat vond hij mooi. Ik was er minder blij mee, want door de jaren en het niet bijhouden waren ze gaan roesten.
Tot hier was ik op het andere bekende forum, met deze foto's als laatste details.
Het zwaar aangetaste doffe achterdeel en de achterklep.
En het zwaar verweerde achterraam.
Later meer...
Goed, we gaan weer verder met de basis foto's.
Spoelen en grondig wassen.
Het dak grondig met huis, tuin en keuken groene zeep en een zachte nagelborstel.
Waarbij dit de spoel emmer was.
Nog nat ziet de auto er dan "goed" uit.
Later afgedroogd, toch een matte aanslag.
Het dak vertoonde ook nog groene sporen.
De vorige eigenaar had metalen kentekenplaathouders laten monteren, dat vond hij mooi. Ik was er minder blij mee, want door de jaren en het niet bijhouden waren ze gaan roesten.
Tot hier was ik op het andere bekende forum, met deze foto's als laatste details.
Het zwaar aangetaste doffe achterdeel en de achterklep.
En het zwaar verweerde achterraam.
Later meer...