• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review : Chemical Guys : Crystal Wet Glaze

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Na de Citrus Wash & Gloss (zie ander topic) kwam de glaze om even terug te glanzen.
Tja ,instructies vertelden me "Rub until dry" dus hebben we dat ook maar gedaan..
Geen geknoei ,wel glans ,dat is wat ik kan zeggen.
Echt opvullen doet ie volgens mij niet echt ,ik weet dat ik hier en daar een paar swirls heb die er nog niet 100 % uit zijn en deze zag ik nog steeds :weetniet zelfs na 2 of 3 keer erover gaan...
Vind het moeilijk om te zeggen aangezien ik nooit eerder met een glaze heb gewerkt..
Maar toch ,zijn geld waard omwille van de lekkere reflecties die ik ervan kreeg!

Pads heb ik verschillende geprobeerd ,waarby de LC White er het beste mee uitkwam.

Z25Medium.jpg
 
Tim heeft mijn moterkap behandeld met oa de Black Hole icm een zwarte LC pad.
Resultaat gegarandeerd!8d
 
Tim zei:
Heb je de glazes van Poorboy's al geprobeerd (Black Hole en White Diamond) die vulde bij mij wel erg mooi!

Geen Black Hole nog White Diamond..
Komen er aan ,^^
Even wachten anders krijg ik problemen met iemand die denkt dat ik teveel uitgeef..
:klap
Ik had deze ook gekocht omdat ik dacht dat ie wat zou vullen ,maar ik zie het niet echt.

Wat doe je bij de black hole ,volledig uitwerken of inwerken en even laten curen..en uitpoetsen zoals een wax..?
Want bij de Crystal wet stond "Rub Until Dry"
 
Tim zei:
Black Hole met een zwarte pad aanbrengen, laten curen zoals een wax en uitpoetsen maar!

Ciao,

Tim
Black Hole is eigenlijk een filler met een gloss, Lime Prime doet echt glossen en verwijderd lichte swirls.
 
Zoals Tim zij wou ik "Fillers" hebben ,nu heb ik crystal wet niet laten curen...
Dus zal ik dit volgende keer dan wel proberen ,mss met beter succes om lichte swirls te verbergen.
Glanzen deed het in ieder geval wel goed :party: