• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Dodo Juice Detailing Bag 'Tooled Up'

E r r u g mooie review. Zeer compleet en uitvoerig, mooie foto's erbij.

En ik bedacht me opeens dat ik zoiets al jaren in gebruik heb. Hier even een topicje voor gemaakt.
 
Heya Bart!

Thanks voor deze review, de tas is dus echt handig.. alleen de zijvaktjes zijn te klein waardoor deze niet echt inzetbaar zijn om de gemiddelde fles in te stoppen.
 
Centoquarantasette zei:
Zo te beoordelen is de tas van Wolfgang/Pinnacle voor mij practischer. Door de klep die er aan zit en de grotere zijvakken.

Had de Wolfgang tas ook niet een vak onder de bodem?

Het is maar wat je praktisch wil noemen ;)

Ze hebben beide voor en nadelen, die Autogeek kan een onder en bodem vlak hebben, maar die klep staat in mijn tas rechtop. Zo kunnen de grote Meg's flessen er rechtop in.
 
Net mijn laatste bestelling van cc uitgepakt. Deze detailing bag zat er ook bij. Ziet er gewoon goed uit vind ik. Ik heb al die zijzakjes niet nodig trouwens, ik ga het gebruiken voor de wekelijkse wasbeurt en daarvoor is de tas meer dan groot genoeg.

Bedankt voor de review trouwens, hoef ik geen foto's meer te gaan nemen! :grinning:
 
Ik heb m ook mogen ontvangen.
Tas voelt heel degelijk en solide aan, ook de verstivigde bodem :cool:
Binnenkort maar eens kijken of er een oplossing te vinden is voor de zijvakjes...
Draaghendel is oke, draagriem pak ik wel van de DAP500 tas :idee

;)