• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Dodo Juice Need For Speed..

Hallo allemaal,

een tijdje geleden heb ik ook de Dodo Juice Need For Speed aangeschaft, maar nog steeds niet gebruikt.....
Is het verstandig, nadat ik de auto heb gewassen etc. en de auto heb behandeld met de Need For Speed, om er dan nog een wax-laagje overheen te doen? Ik heb namelijk nog Meguiars Deep Crystal Carnauba Liquid Wax 'Step 3' (van het complete 3-stappenplan) staan.
Ik heb mijn auto namelijk pas vanaf maart en 1x het hele 3-stappenplan van Meguiars gedaan en vervolgens een maand later de auto gewassen en alleen in wax gezet.

Binnenkort wil ik de auto dus nog een keer wassen en dan in de Need For Speed zetten, met een extra wax-laagje. Is dat laatste aan te bevelen, of overbodig?

Al vast bedankt voor de tips!
 
Het is zeker niet overbodig om er een extra wax laag over te zetten. De levensduur van de carnauba in NFS zelf is niet extreem ,dus een extra laagje bescherming is wel aan te raden. :cool: