• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Meguiar's M66 Quick Detailer

stimpy68

Detailing guru
5 mei 2008
4.480
115
55
De naam is wellicht wat verwarrend, M66 is geen detailerspray, maar een cleaner wax uit de pro lijn van Meguiar's (Mirror Glaze)

M6601.jpg


Dit product is een alles in één product, het heeft een:

- Cleaner
- Polish
- Wax

In zich, dus je cleaned, polished en waxed je auto in 1 keer met dit product.
Het heeft diminishing abrasives in zich zoals de polijstmiddelen van Meguiar's de M80 en M83.
De cuttingfactor komt overeen met de M80. Het heeft alleen als extra een wax. Het scheelt je dus tijd.

Het voordeel van dit product is dat het buiten dat het een cleanerwax is, het op de volgende manieren gebruikt kan worden:

- Handmatig
- Machinaal Excentrisch
- Machinaal Roterend

Het is dus aardig universeel. Ik heb het zelf al tijden in mijn detailing arsenaal zitten, en gebruik het ook redelijk vaak.
Voor mensen met weinig tijd, is dit een prima oplossing!
 
Inderdaad Patrick het is de pro/versie van Color-X van Meguiar´s, al wordt door Meguiar´s zelf aangegeven dat de M66 sterker/krachtiger is.
 
Hangt natuurlijk af van de staat van de lak. Ik denk niet dat je hoeft te verwachten dat je redelijke swirls ermee zal verwijderen!
 
Nee, ik denk dat M66 niet veel uit zal halen op een VAG lak :no Het vult wel op, het heeft enigszins fillers.
 
om even een schopje te geven aan dit topic, Ik heb M66 nu een tijdje in bezit en heb hier genoeg auto's mee gedaan, ideaal voor mensen die weinig willen betalen voor een schone gedetailde auto :D