• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Polishangel Glasscoat Cosmic 9H, multi-color sealant en Primer

Laatst heb ik ook Polishangel INVINCIBLE 9H Primer & Polishangel Glasscoat Cosmic 9H op een zwarte BMW X3 gebruikt.

Ik moet zeggen dat het erg goed spul is, ik had zelfs een mooie beading op de applicator spons:party:

Het polijstmiddel is gemakkelijk uit te poetsen, en geeft een mooie glans.

De Glasscoat Cosmic 9H is ook gemakkelijk uit te poetsen (vergelijkbaar met wax)


De master sealant is minder duurzaam: 10-12 maanden tegenover 18-24 maanden van de Glasscoat (al heb ik dat niet getest)


Ik ben er zeer tevreden over
 
Ok bedankt voor je reactie:).

Hoelang geleden heb je Polishangel op die X3 gebruikt?
Kan je misschien al meer vertellen over de vragen die ik hieronder nog heb staan voor Nicknameless??

Even aan Nicknameless:
Heb je toevallig de test met decalibreerplaatjes nog uitgevoerd?
Ben echt benieuwd of Polishangel echt zoveel toevoegd kwa dikte.
En hoe is de beading/sheeting/ de hardheid van de lak op dit moment?
Kan je waskrassen/ swirls zien?
Ik begrijp dat het er geen 100% krasbestendigheid bestaat :D.

Alvast bedankt!
 
@Dieter of Nicknameless. Kunnen jullie ook een update geven van jullie ervaring met de duurzaamheid van Polishangel?
 
Helaas betreft het geen auto van m'n eigen, dus de duurzaamheid kan ik niet veel over zeggen. Misschien dat nicknameless het weet..
 
Jammer maar bedankt voor je reactie! Misschien dat Nicknameless nog een reactie geeft.
 
Er wordt gevraagd of iemand een update kan geven over de duurzaamheid van de Polishangel.
En vervolgens lezen we dit:
Tim;342021 zei:
Ik weet alleen dat zijn motorkap nu in de Dodo Juice Iron Gloss Sealant staat en de rest van zijn auto in een Surf City wax.
;)
 
Was de duurzaamheid zeker niet zo goed of kon hij het geduld niet opbrengen deze te testen ;)
 
Ja en nee, maar feit is dat hij zijn hele auto heeft herbehandeld, waarschijnlijk uit hobby, maar dat maakt het testen van de coating wel lastiger.
 
Nee, wij hebben enige tijd geleden een paar producten getest, maar vonden het toen geen meerwaarde hebben voor ons assortiment.