Ik gebruikte leatherstuff ook om mijn lederen stuur mee te voeden en weer mooi te krijgen, ik vind daarna het juist strakker vasthouden en meer grip hebben dan zonder de leatherstuff. Zeker niet glad
B.K. zei:Probeer een klein stukje ,en goed nawrijven.. Het zal ook wel niet zo glad worden ,maar een test stukje zal alles vertellen.
White Collar zei:Ja, ik heb 'm al op m'n verlanglijstje staan.
Phaeton W12 zei:Heb je de Leather Stuff nog steeds op je verlanglijstje? Ik heb een fles over, voor 85~90% vol. Ik vind het niet het allerbeste middel voor leer (andere mensen denken daar anders over ) en na twee of drie keer aan Tim te hebben gevraagd via een persoonlijk bericht of hij aan "niet tevreden, geld terug" doet (zoals Albert Heijn) (helaas geen reactie gekregen), kan ik iemand er misschien blij mee maken.... Ik gebruik het niet meer. Is de 473ml fles als ik het goed zie.. Ik ga voortaan Wolfgang gebruiken...
Matthijs zei:Ik heb al 5 keer een dikke laag eropgesmeerd, maar telkens blijven er stukken mat.
bartr123 zei:ik ga binnenkort BMW interieur doen met leather stuff icm met de bijhorende borstel.
als ik eraan denk plaats ik mijn bevindingen