• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Poorboy's World - QD+

Heeft ie al hoor.

Rotterdam Airport, in de volksmond Vliegveld ZesTimhoven geheten, is sinds eind 2006 na Eindhoven Airport het tweede regionale vliegveld van Nederland, gemeten naar het aantal reizigers. Rotterdam Airport ligt aan de noordelijke rand van Rotterdam, in de richting van Bergschenhoek. De luchthaven is eigendom van de Schiphol Group.
Dat laatste is een dekmantel, Tim is een bescheiden gozer. Sociaal, hij laat er ook wel eens passagiersvliegtuigen landen.
En hij gaat niet over 1 nacht ijs. Het vliegveld bestaat sinds 1956, er moest natuurlijk eerst flink getest worden voor jouw pot Dodo Juice gegarandeerd veilig kan landen.
 
Hij mag anders ook wel een palletje sturen naar Vliegbasis Leeuwarden! een van de twee laatste F-16 bases(Main Operating Bases,MOB) van de Koninklijke Luchtmacht :D D.w.z. Volkel en Leeuwarden zijn de enige 2 bases in Nederland waar jachtvliegtuigen gestationeerd zijn.

(Daarnaas is het ook lekker dichtbij voor mij) :cool:
 
Sven S8 zei:
Da's ook wel te horen af en toe... :roll

was vorig weekeind weer mooi druk in het luchtruim hier ja... :roll

maar ziet er wel goed uit, misschien even flesje bij de volgend order erbij doen voor in het handschoenen kastje
 
Ik heb vandaag dit product binnen gekregen. Meteen even getest natuurlijk en het werkt perfect! ;)

Jammer genoeg had ik ook geen sprayer. Ook niet bij m'n spray&gloss. Weet iemand of er losse sprayers te koop zijn die passen op de PB flessen? Ik was al bezig om het keukenkastje door te spitten maar geen enkele sprayer past met fatsoen :weetniet

Groetjes,
Vincent
 
Das vast een foutje geweest. Je bent ongetwijfeld bijna uniek want er wordt veel zorg aan de zendingen besteed hahaha.
Maar even laten weten, dan krijg je vast je sprayers. Zijn ook erg fijne sprayers die er bij de kleine PBflessen zitten dus laat je keukenkastje vooral met rust ;)
 
ladybug zei:
Das vast een foutje geweest. Je bent ongetwijfeld bijna uniek want er wordt veel zorg aan de zendingen besteed hahaha.
Maar even laten weten, dan krijg je vast je sprayers. Zijn ook erg fijne sprayers die er bij de kleine PBflessen zitten dus laat je keukenkastje vooral met rust ;)

Ik heb Tim al een PB gestuurd. Ik was al aan het schroeven aan de flessen van HG. haha! Nu wil ik ze helemaal graag hebben nu ik hoor dat ze fijn zijn!:party:

Groetjes,
Vincent

Allemaal in orde gekomen door de super service van Tim :D Werken erg fijn!

Groetjes,
Vincent
 
Even kick omhoog, dat is dit product echt waard.
Vandaag (eigenlijk voor het eerst) mijn hele auto gedaan met QD+ na het wassen en de lak wordt echt mega-glad van QD+
Geeft echt die "just waxed" look aan je auto. Mag echt niet ontbreken tussen de waxbeurten in!

Veel beter dan Meguiar's Ultimate Quick Detailer!
 
Ik moet zeggen dat het inderdaad een leuk product is. Maar nu had ik gisteren de Red Mist gebruikt en om eerlijk te zijn zal ik hier sneller naar terug grijpen als de QD+ ,werkt makkelijker en de beading is geweldig.
 
Die heb ik (nog) niet ;) Voordeel van PB's is dat je zeker weet dat het in de zon te gebruiken is zonder problemen.
Red Mist komt er ook nog wel een keertje ;)
 
Heb ze ook allebei. QD+ maakt de lak echt superglad, maar de Red Mist is supermakkelijk in gebruik. Ik zou de RM kiezen, maar de QD+ zou ik ook niet meer willen afgeven. :)
 
Fi-Wi zei:
Waarin is RM dan makkelijker in gebruik dan QD+? Het is toch allebei een spray and wipe-product?
in QD+ zit carnauba dacht ik, daardoor moet je dit iets beter uitwrijven dan de red mist. Let wel ik ben hier niet zeker van, heb zelf de QD+ nog niet geprobeerd, enkel de red mist.
Deze laat zich zeer gemakkelijk verwerken, gewoon opsprayen en na wrijven met een mf-doek.
 
Dat zou inderdaad kunnen, maar ja de helft van de tijd poetsen kost je dan ook (bijna) 2x zoveel.

Ik weet het, geld is ook niet alles. :cool: