• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Poorboy's World - Quick Detailer +

Dat zijn die doeken die je zelf ook meegenomen hebt. Die groene gele en koraal doeken van Poorboys
 
Ik wordt met de dag een grotere fan van de Poorboys producten :party: . Gisterenmiddag even op pad met de auto en dit is hoe het dak van de Peugeot eruit zag...

29112008055.jpg


Op de motorkap iets minder beading (ook omdat er al de halve ochtend een flets zonnetje op had geschenen), maar toch....

29112008056.jpg


De auto is twee weken geleden, na het wassen voorzien van een laagje QD+. Daaronder zit een (inmiddels 7 weken oude) laag Nattys' Blue.

Ik kan niet anders zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de QD+ (van de Natty's blue was ik dat al) :)^ . Even voor de duidelijkheid: de auto is twee weken geleden voor het laatst gewassen en sindsdien alleen maar een aantal keren afgespoten met water bij de lokale wasplaats. De auto wordt intensief gebruikt (700-1000 km per week) en heeft het met het 'fraaie' weer van de afgelopen weken behoorlijk zwaar te verduren gehad.