En ben je de enige die in de auto rijdt? Ik kan ook helemaal opgaan in het schoonmaken. Ook voor het detailen al hoor, busje perslucht.
Miele stofzuiger met microsetje, verfkwastjes voor onzichtbare stofjes.
En dan komt m'n vriend... maat 42 met aangekoekt vuil naar binnen. Liefst zeg ik: Rijden??? Wat is er mis met je fiets????
Wat parkeren betreft, kan er zelf ook wel om lachen hoor. Maar kan het gewoon nooit. Ja met een Audi A4, is de enige auto waarmee ik strak kon parkeren.
Maar ben ook altijd bang om m'n 4wielmannetjes te beschadigen. M'n vriend maakte met de rits van z'n jasje een paar krasjes op de heup. Dat zag Tim de volgende dag toevallig.
Dan zit ik de rest van de middag ook al compleet onpasselijk te zijn.
Wat parkeren betreft loop ik dus liever 2 km dan em in een klein plekje te moeten zetten. En desnoods hardloop ik het ff, aan conditie gelukkig geen gebrek.
Die Audi's hebben trouwens wel veel nisjes ja, en roostertjes. Vind ze qua schoonmaken niet geweldig makkelijk. Een BMW is beduidend sluwer in mekaar gezet op dat punt.
Ook lekker, geen achterbank. Het scheelt van binnen wel veel schoonmaakwerk.
Vanmiddag heeft m'n vriend het reservewiel en de bak eronder schoongemaakt. Ik zin nog op een manier voor het chassis hahaha, nee hoor geintje.
Maar alles is nu echt ringetje doorhaal af