• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies nodig: Poorboys World Trim Restorer of Black WOW

The Musicman

Detailing rookie
19 jul 2009
264
0
Wie kan mij hiermee helpen?
Normaal gebruik ik Bumpercare van Autoglym maar ben of zoek naar een minder vette variant. Beide produkten zien er goed uit en weet gewoon niet welke ik moet kiezen.

Wat zijn jullie ervaringen hierin?

Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!

The Musicman
 
Trim restorer ! :ja

Naar mijn mening ook wat vettig bij het aanbrengen, maar mits goed uitwrijven geen last meer van.

Resultaat is 8-())

Vince
 
De Black Wow vind ik echt té vettig, ook blijft hij plakkerig... echter bij sterk verweerde bumpers doet hij zijn werk meer dan uitstekend!

Zelf gebruik sinds kort de PB Trim Restorer, lekker geurtje en het kunststof word er mooi zwart van :heart_eyes:
 
Black Wow is ALLEEN geschikt voor hard onbehandeld kunststof, NIET voor rubbers o.i.d.
 
TR verwerkt erg makkelijk en snel. Dun aanbrengen en na 10 minuten nogmaals nawrijven met een schoon katoenen doekje.
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties, mijn keuze is zojuist gevallen op PB's Trim Restorer :ja

Groeten,

The Musicman