• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: The Hose Blocker!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.673
200
Berkel en Rodenrijs
Dit product komt rechtstreeks van de 'Waarom hebben we dit niet eerder bedacht' afdeling!

Je loopt met je tuinslang om je auto heen en opeens slaat hij vast! Jawel, de tuinslang zit weer eens vast onder één van je banden. Vaak een hele klus om de tuinslang uiteindelijk daar te krijgen waar je hem hebben wilt. :(

Met de Hose Blocker (set van 4 stuks, voor elke band één) behoort deze ellende tot de verleden tijd. Het zeer simpele maar doeltreffende systeem zorgt ervoor dat de tuinslang (maar bijvoorbeeld ook je stroomsnoer van je polijstmachine!) makkelijk om je auto heen te trekken is, zonder dat deze vast komt te zitten. Het neerzetten van de Hose Blockers is zo gepiept, in minder dan een 30 seconden zijn alle vier je banden voorzien!

De Hose Blockers hebben aan de bovenkant een opstaand randje zodat de slang niet over de Hose Blocker heen kan schieten. The Hose Blockers passen bij elke band, ongeacht het formaat! :)^

De prijs is zeer redelijk (€ 13,99 voor een de set van 4) en daarom ook leuk om kado te doen!


We hebben zelf even een praktijktest gedaan. De Audi R8 heeft wel aardige achterbanden waar een tuinslang maar al te graag achter blijft haken! Zoals je ziet in het eerste deel van het filmpje is dat ook het geval. Na het plaatsen van The Hose Blockers, wordt de tuinslang probleemloos langs de banden geleid.


De bekende situatie, de tuinslang wringt zich vast onder de band en is geen kant meer op te krijgen!
hose1.jpg


De nieuwe situatie met The Hose Blocker. De tuinslang wordt keurig op afstand gehouden en langs de afronding geleid, de slang zal niet meer vastlopen.
hose2.jpg

hose3.jpg


Erg leuk om te zien hoe zo'n simpel product daadwerkelijk nuttig en zinvol kan zijn! Een aanrader! Het product is hier te vinden op onze site!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel Apart bedacht

maar ik denk wel erg handig,
vooral als ik naar mijzelf kijk, zit altijd te klote met die slang, en moet 100x heen en weer lopen
om de slang normaal langs de auto te krijgen... is echt een ergenis altijd...

En je plaatst deze zeker op de hoeken van de banden als ik het zo zie...
 
Heel simpel maar heel effectief, moet duidelijk toegevoegd worden aan de DibbuzShop ;)
 
Mooie review Tim.
Enne tijdens het kijken van het filmpje dacht ik al: krijg aan het einde vast een duim in beeld te zien!
En jaaa hoor. :)^
 
Dat filmpje....lijkt wel zo'n foute Tell Sell reclame. rofl

"Moet je zien Mike, what a fantastisch produkt" "Yeahhh Martha, en dat for only 13,99 euro at your winkel"

"Great uitvinding Mike"

:D
 
Ziet er goed uit! Alleen jammer dat ik het niet kan gebruiken. Als ik auto's was, dan zet ik ze steeds in neutraal en handrem af. Als ik dan aan de velgen bezig ben kan ik de auto een beetje voor- of achteruit duwen om het stuk van de velg dat anders door de remklauw wordt weggestoken, te reinigen.
 
PT Cruiser zei:
Ziet er goed uit! Alleen jammer dat ik het niet kan gebruiken. Als ik auto's was, dan zet ik ze steeds in neutraal en handrem af. Als ik dan aan de velgen bezig ben kan ik de auto een beetje voor- of achteruit duwen om het stuk van de velg dat anders door de remklauw wordt weggestoken, te reinigen.

Als ik het op die manier zou doen, dan sta ik als ik klaar ben, aan het einde van de straat.... rofl

Patrick
 
Geweldig idee, alleen heb je ook iets voor de bumpers, als ik m'n dak wil doen dus de airride helemaal omlaag blijft de slang hangen bij de voorbumper :D
 
Zat er verleden week naar te kijken vond het een beetje overdreven gadget, van het weekend mijn auto gewassen sjonge heb nog nooit zo vaak vast gezeten. Toch maar halen:ja