Valet Pro - Snow Foam Combo
Aangezien mijn kannetje SSF eindelijk op is na 3 jaar, werd het tijd voor een nieuwe. Ditmaal viel de keuze op de Valet Pro Snow Foam Combo. Puur alleen om de prijs. Ik hecht niet heel veel waarde of het nou wel of niet de wax stript, mij gaat het maar om 1 ding: pre-washen.
Nadat ik de gebruiksaanwijzing en het etiket heb doorgelezen, blijkt dat dit product meerdere functies te hebben:
1 - foam i.c.m. foamlance
2 - velgenreiniger
3 - geschikt voor in de gloria FM10 of een vergelijkbaar apparaat.
Nogmaals, aangezien ik niet echt waarde hecht of de wax gestript wordt, hou ik me niet echt aan de aanbevolen dosering, ik ben geen type die met een pipetje of spuitje de exacte dosering gaat afmeten, ik giet er gewoon een beetje in, welliswaar niet overdreven veel, gewoon een bodempje van +/-2 cm product, aangevuld met water.
Aangezien het product als velgenreiniger gebruikt kan worden, was ik hier benieuwd naar. Normaal gesproken behandel ik de velgen als eerste, maar nu ongemoeid gelaten.
Velgen voor:
Velgen na de foam pre-wash en afspuiten met de HD. Het is niet sterk genoeg om alle vervuiling weg te halen, welliswaar is een groot gedeelte weg, maar nabehandeling is nog nodig.
Je ziet dat het product zijn werk doet op de velgen, het vuil wordt losgeweekt en afgevoerd
+
- prijs
- geur, niet heel overheersend chemisch
-
- ?