• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: verschil autobrite foam lansen

ik denk dat ik gewone heb? met de draaiknop aan de bovenkant.

al paar keer proberen aan te draaien maar nog geen geluk kwa wijzigingen voorlopig...

subarufreak zei:
ik denk dat ik gewone heb? met de draaiknop aan de bovenkant.

Kijk nou nog eens goed naar de 1e post, de bijbehorende plaatjes en het verhaaltje erbij.
Als je de draaiknop aan de bovenkant hebt, heb je dus de HD-versie.
Als je de knop vd HD versie helemaal naar rechts draait, dan is de mix het sterkst want de waterhoeveelheid vanuit je hogedrukreiniger wordt gereguleerd/vermindert. Als jij geen verschil merkt, dan je mix in je flesje wat sterker maken.

Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen tussen de HD en de "gewone" versie voor de Kärcher. Ik zal hem niet wekelijks gebruiken en denk eigenlijk dat de "gewone" versie volstaat. Is er misschien iemand die het verschil in dikte van foam kan laten zien. Ik las in de eerste post, dat de HD versie een dikkere foam gaf bij dezelfde mengverhouding etc. Is dit een groot verschil? Op youtube zie ik overigens vooral horizontaal geplaatste nozzles.

Het is op twee verschillende HD's geprobeert; lastig te zeggen.

De HD doe ik de mix veel sterker in dan de 'gewone' versie, anders is de mix met de HD veel te slap ondanks de verstelknop op max . Met die sterkere mix in de HD doe ik inderdaad twee grote auto's maar de mix is ook veel sterker dus dat is logisch, en met de 'gewone' met een lichtere mix 1 grote auto maar de mix is ook veel lichter.

Ok bedankt voor het snelle antwoord. Is op zich dus ook afhankelijk van hoe "sterk" je je spul wilt hebben en hoeveel auto's je wil doen. In principe zal het (voorlopig) bij één auto per keer blijven en anders vul ik het flesje wel even bij... Ik denk dat ik er wel aan uit ben ;-)